ja maar er moeten er toch veel meer zijn,quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef TNA het volgende:
Ter informatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Micronatie
Anders begin je er zelf eentje in Nederland. Je bent toch een revolutionary man?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:15 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
ja maar er moeten er toch veel meer zijn,
Bedoel je Neutraal Moresnet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Op de grens van Belgie en Nederland bij Zuid Limburg was toch ook ooit zoiets? In Belgie dus.
Iets beginnend met M.. dacht ik..
nee ik bedoel geen virtueel micronatie maar een echtequote:Op dinsdag 1 september 2009 18:48 schreef Yozzz het volgende:
Hebben de "Von Atlantissen" geen eigen hobby-micronatie?
Ja, plus dat het 2 jaar geleden bijna finaal afgebrand isquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:12 schreef Sheepcidus het volgende:
Sealand heeft nog best veel geweld gezien voor zo'n klein eiland. Invasie van Engelse kustwacht afgeslagen en na een invasie van Nederlandse en Duitse zakenlui het eiland weer terugveroverd en de zakenlui als krijgsgevangenen vast gehouden.
hahaha jah kijk zulke micronatie's die bedoel ik, alleen dn aan walquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:12 schreef Sheepcidus het volgende:
Sealand heeft nog best veel geweld gezien voor zo'n klein eiland. Invasie van Engelse kustwacht afgeslagen en na een invasie van Nederlandse en Duitse zakenlui het eiland weer terugveroverd en de zakenlui als krijgsgevangenen vast gehouden.
Die jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |