- Je verstand?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:02 schreef ArTiC het volgende:
ik mis hier iets denk ik?
Doe nou aardig tegen me...ik moet nog daten met Inu...anders is het straks weer janken dat je al gedumpt bent voordat het wat wasquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
- Je verstand?
- Je vermogen om normaal met mensen te communiceren?
- Smaak in auto's?
- Iets anders, nl.:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doe nou aardig tegen me...ik moet nog daten met Inu...anders is het straks weer janken dat je al gedumpt bent voordat het wat was
je hebt je wolf shirt aan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:16 schreef r8ality het volgende:
En technisch gezien kan ik niet eens gedumpt worden.
M'n quoi?quote:
Vriendin?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
- Je verstand?
- Je vermogen om normaal met mensen te communiceren?
- Smaak in auto's?
- Iets anders, nl.:
quote:
Hotlinken werkt nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de geschiedenis van de mensheid is nog nooit een man in een wolf shirt gedumpt
het is een hype/trend etcquote:
Het Shirt Dat Iedereen In Zijn Kledingkast Hoort Te Hebben!!!quote:
omg...quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het Shirt Dat Iedereen In Zijn Kledingkast Hoort Te Hebben!!!
http://www.amazon.com/Mou(...)Sleeve/dp/B002HJ377A
SQ kende em ook niet trouwens.
Schandalig.
Het shirt dat je MOET hebben als je femofoob bent, ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het Shirt Dat Iedereen In Zijn Kledingkast Hoort Te Hebben!!!
http://www.amazon.com/Mou(...)Sleeve/dp/B002HJ377A
SQ kende em ook niet trouwens.
Schandalig.
tunnelvisiequote:
ga je er wonen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:58 schreef bleiblei het volgende:
we hebben elektra in de schuur
Donderdag nog 2 stopcontactjes en dan kunnen de meubels er in
ik zei net al tegen bb dat dat best zou kunnenquote:
ghegheghequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik zei net al tegen bb dat dat best zou kunnen
We zijn straks toch een paar weken onze woonkamer kwijt...
Tip, kijk eens bij de recensiesquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het shirt dat je MOET hebben als je femofoob bent, ja.
je praat tegen jezelf? [/inkoppertje]quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik zei net al tegen bb dat dat best zou kunnen
We zijn straks toch een paar weken onze woonkamer kwijt...
je meent het?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:09 schreef bleiblei het volgende:
ff voor de duidelijkheid.. Net was het SQ, nu ben ik het.
Hey, sinds ik er 1 heb bats ik 4x per week met verschillende lingeriemodellenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:09 schreef bleiblei het volgende:
En ik blijf het matig vinden dat jullie geen fan zijn van de Three Wolves and a moon shirt.
Echt... Als je die aantrekt, vliegen de vrouwen op je af.
ik ken geen engels lezenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tip, kijk eens bij de recensies.
Heb me helemaal ziek gelachen toen ik em (een jaar of 5 geleden!) tegen kwam.
Bedoel ik!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hey, sinds ik er 1 heb bats ik 4x per week met verschillende lingeriemodellen
is het ook...bruine kabels, blauwe kabels, groen/gele kabelsquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:12 schreef bleiblei het volgende:
Oh en SQ heeft goed meegeholpen vandaag.
Terwijl ze dacht dat elektra moeilijk is.
En zwarte!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is het ook...bruine kabels, blauwe kabels, groen/gele kabels
ik durf het niet aan te raken als de stoppen uit staanquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En zwarte!![]()
Ik durf alleen nooit de elektra aan te zetten als ik klaar ben.
kattenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:19 schreef bleiblei het volgende:
Oh, heb vaak genoeg een opdonder gehad.
Is wel eh... prikkelend.
Maar goed, Zoe knuffelen doet meer pijn. Dus ach...
Doe ik hier ook...quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:20 schreef bleiblei het volgende:
Maar ik knikker wel de groep eruit waar ik mee bezig ben en check eerst ff met zoon schroevendraaier (als ik dat niet vergeet). Het helpt trouwens ook wel dat ik van de merendeel van de stopcontacten precies weet welke groep het is
. Is het voordeel van de zut zelf aanleggen.
What's up?quote:Op woensdag 2 september 2009 08:43 schreef r8ality het volgende:
Dubbel-gevoel-morgen.
Spannendquote:Op woensdag 2 september 2009 08:56 schreef Levitation het volgende:
Oeh, nog maar 4 weken en 1 dag, dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis.
Zeker! Ik heb al lekker vrijgenomen voor 1 en 2 oktober.quote:
Mens zijn zuigt.quote:
Ik vind dat wel meevallen, eigenlijk.quote:
Toen was ik al 20 minuten op. Stelletje studenten.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, vooral als je om 7 uur wakker gemaakt wordt
Ik heb nog gewoon vakantiequote:Op woensdag 2 september 2009 09:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toen was ik al 20 minuten op. Stelletje studenten.
surifood moet nu eenmaal de hele dag kokenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toen was ik al 20 minuten op. Stelletje studenten.
Levi en surifood, goeie combi.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
surifood moet nu eenmaal de hele dag koken
Mn moeder heeft een collega met een surivoorkeur en die kerels staan gewoon midden in de nacht op om uitgebreid boterkoek te maken of kip met rijstquote:Op woensdag 2 september 2009 09:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Levi en surifood, goeie combi.![]()
Klopt, ik heb nooit begrepen wanneer Surinamers slapen, die staan altijd de hele nacht in de keuken.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Mn moeder heeft een collega met een surivoorkeur en die kerels staan gewoon midden in de nacht op om uitgebreid boterkoek te maken of kip met rijst
Doet mijn maat ook, bakt ie een pan kip voor me en is daar uren mee bezigquote:Op woensdag 2 september 2009 09:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nooit begrepen wanneer Surinamers slapen, die staan altijd de hele nacht in de keuken.
Je had er ook voor kunnen zorgen dat ik helemaal niet op wilde staanquote:Op woensdag 2 september 2009 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, vooral als je om 7 uur wakker gemaakt wordt
Tip van de dag:quote:Op woensdag 2 september 2009 10:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je had er ook voor kunnen zorgen dat ik helemaal niet op wilde staan.
Daar zal OGD idd heel blij mee zijn geweestquote:Op woensdag 2 september 2009 10:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je had er ook voor kunnen zorgen dat ik helemaal niet op wilde staan.
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tip van de dag: [ afbeelding ]
Ik snap em nietquote:Op woensdag 2 september 2009 10:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tip van de dag: [ afbeelding ]
quote:
Nee, slimme humorquote:
Is misschien wel een idee hequote:Op woensdag 2 september 2009 10:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inu, stuur jij die jongen even een pm om het uit te leggen?![]()
Ik ook niet hoor dus jij bent niet de enige. Bij mij zal het wel komen omdat ik net wakker benquote:
Dat snappen ze vast welquote:Op woensdag 2 september 2009 10:22 schreef Levitation het volgende:
Kom op, heren... het is toch geen hogere wiskunde?
Dat is minder moeilijk dan vrouwenhumor.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:22 schreef Levitation het volgende:
Kom op, heren... het is toch geen hogere wiskunde?
Zie post boven je.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:35 schreef r8ality het volgende:
Ik ga wel raden.
- Envelop met geld?
- Envelop met huwelijkse voorwaarden?
- Envelop met aandelen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:42 schreef -moppie- het volgende:
Mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:42 schreef -moppie- het volgende:
Mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:47 schreef Levitation het volgende:
[..]Oeps, maar zo te lezen voelt hij zich wel aangesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef r8ality het volgende:
Doe dan niet zo dom geheimzinnig. Het kan altijd gebeuren dat iemand het ff niet ziet..
Ik gaf nog een hint!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef r8ality het volgende:
Doe dan niet zo dom geheimzinnig. Het kan altijd gebeuren dat iemand het ff niet ziet..
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inu, stuur jij die jongen even een pm om het uit te leggen?![]()
Hoezo? Dies toch best duidelijkquote:Op woensdag 2 september 2009 11:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar dan slaat jou opmerking naar Artic nog steeds nergens op
quote:
We helpen je juist, we compenseren het gebrek aan uitdaging op je werk.quote:
Ik heb vandaag een uitdaging. Proberen niet uit frustratie weg te lopenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
We helpen je juist, we compenseren het gebrek aan uitdaging op je werk.
Zo zijn ze.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:20 schreef FUFR het volgende:
gelukkig, de troep kids zijn de deur uit (naar de dierentuin..)
Waarom maken 7 meisjes zoveel herrie?
het zin gewoon in de genen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:20 schreef FUFR het volgende:
gelukkig, de troep kids zijn de deur uit (naar de dierentuin..)
Waarom maken 7 meisjes zoveel herrie?
wat is het nou?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef r8ality het volgende:
Oh en Artic. Relationele zaken bespreken wordt een beetje lastig zonder relatie...
Leuk, maar ik zie het nut van een PM niet in als die 2 elkaar in het echt zien en zij hem 's morgens had kunnen tegenhouden om te gaan werken. Dat ze het op FOK! spuien dat is dan wel een PM waard.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is het nou?
je hint in iedere post naar wat je doet/gedaan hebt met Inu maar als dan iemand wat zegt is het: nee, er is niks!
ga dan ook niet lopen hinten dat Inu bij je geslapen heeft afgelopen nacht
Hoezo hinten? Dat was toch vrij duidelijkquote:Op woensdag 2 september 2009 11:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is het nou?
je hint in iedere post naar wat je doet/gedaan hebt met Inu maar als dan iemand wat zegt is het: nee, er is niks!
ga dan ook niet lopen hinten dat Inu bij je geslapen heeft afgelopen nacht
Maar wat wil je ermee bereiken.... jullie hebben geen relatie maar je wilt wel graag vertellen dat ze bij je slaapt.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoezo hinten? Dat was toch vrij duidelijk.
Trust me, ik schrik haar niet afquote:Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef -moppie- het volgende:
Precies R8, straks schrik je haar nog af met al je geouwehoer.
als het tenminste nog niks is he
Oh, maar er is nog niks onwaars gezegd hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef Levitation het volgende:
Misschien kunnen we het gewoon ergens anders over gaan hebben. Ik vind dit niet eerlijk naar Inu toe.
Nee.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar wat wil je ermee bereiken.... jullie hebben geen relatie maar je wilt wel graag vertellen dat ze bij je slaapt.
Dat dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, maar er is nog niks onwaars gezegd hoor![]()
Ik zit in de knoop met mezelf en daar is r8al nu de dupe van, dus het is nog minder eerlijk naar hem toe.. maar ik heb idd daar geslapen vannacht
Kan, maar er werd over jou gesproken en dat vind ik niet zo netjes.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, maar er is nog niks onwaars gezegd hoor![]()
Ik zit in de knoop met mezelf en daar is r8al nu de dupe van, dus het is nog minder eerlijk naar hem toe.. maar ik heb idd daar geslapen vannacht
Kan het nog allemaal teruglezen natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan, maar er werd over jou gesproken en dat vind ik niet zo netjes.
Je moet er ook niet om vragen, doosquote:Op woensdag 2 september 2009 12:12 schreef r8ality het volgende:
Hondjes.
En de "arme r8ality" is natuurlijk nog nergens te bekennen.
stelletje ongetrouwde viezerds!quote:
welnee gekkie, Jozef is mijn type nietquote:
Maar Inu wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
welnee gekkie, Jozef is mijn type niet
zonder afbreuk te doen aan haar schoonheid en brains..quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:17 schreef r8ality het volgende:
FUFR, dat slapen was ook echt slapen...
ik ook niet, komt een hoop gedoe door.quote:
je bedoelde Restore?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:21 schreef Juup© het volgende:
Hmm back-up is nog niet klaar. Dan nog maar even internetten
Ik jou ook hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 12:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ook niet, komt een hoop gedoe door.
Ik vind je wel lief hoor
Neuhj. Ik maak nu een back-up van belangrijke gegevens en als ik daar mee klaar ben gaat alles van de HDD af en zet ik een image terug.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef FUFR het volgende:
ik moet de omgebouwde Wii ophalen, maar de woeman heeft mijn auto mee.
"ja maar je fiets staat in de schuur", zei ze.
Gelukkig ben ik donkerblondquote:Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor![]()
En voor mij is blond een enorme afknapper juist
Wel je voet aan de grond zetten als je stopt hequote:Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef FUFR het volgende:
ik moet de omgebouwde Wii ophalen, maar de woeman heeft mijn auto mee.
"ja maar je fiets staat in de schuur", zei ze.
Ik blij dat mijn blonde tijd voorbij is.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor![]()
je bent kaal...behalve op je tieten danquote:
wat flauw van zequote:Op woensdag 2 september 2009 12:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel je voet aan de grond zetten als je stopt he
En ik mag niet eens de auto lenen van mn ouderspapa's auto is te dik en mama's auto is gisteren uit de showroom gekomen.. zuchtouders...
hell yeah! hairy manboobs!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent kaal...behalve op je tieten dan
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent kaal...behalve op je tieten dan
Wat een lol in huize FUFRquote:Op woensdag 2 september 2009 12:29 schreef FUFR het volgende:
vrouw: ik wil in april naar de 4 tops en tempations in de HMH.
ik: zo zo, durf jij zover alleen te rijden?
zij:![]()
![]()
ik:en moet mee
Geef haar een treinkaart cadeau!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:29 schreef FUFR het volgende:
vrouw: ik wil in april naar de 4 tops en tempations in de HMH.
ik: zo zo, durf jij zover alleen te rijden?
zij:![]()
![]()
ik:en moet mee
Waarschijnlijk goedkoper ookquote:Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geef haar een treinkaart cadeau!
En een stuk gezonder voor FUFR.quote:
four tops en temptations NL?quote:
2 kaartjes trein is niet goedkoper dan de auto hoor..quote:
echt niet, dan ga ik met de auto naar het station..quote:Op woensdag 2 september 2009 12:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
En een stuk gezonder voor FUFR.
Nee, maar eentje welquote:Op woensdag 2 september 2009 12:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
2 kaartjes trein is niet goedkoper dan de auto hoor..
Ow, verwarde het met de toppersquote:Op woensdag 2 september 2009 12:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
four tops en temptations NL?
doe es research jij...
quote:
indeed..quote:Op woensdag 2 september 2009 12:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ow, verwarde het met de toppers. Maar het zijn dus zingnegerts
.
met hond bedoel je zo'n harig beest?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:37 schreef Inu het volgende:
Waha, hond wil aandacht trekkenKrijg een poot op mn arm en hij legt zn hoofd op het toetsenbord
en dan natuurlijk zn zieligste ogen opzetten he
Ik bedoelde dat jij dan niet mee hoeft en je dus geen avond hoeft te ergeren!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
echt niet, dan ga ik met de auto naar het station..
*visualsquote:Op woensdag 2 september 2009 12:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met hond bedoel je zo'n harig beest?
of bedoel je r8?
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met hond bedoel je zo'n harig beest?
of bedoel je r8?
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor![]()
quote:
daar wordt ie hard vanquote:
*blijft zitten*quote:Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef Levitation het volgende:
Willen alle mannen in dit topic die niet achter Inu aanzitten, nu opstaan?
In welke context moet ik "ie" zien in deze post?quote:
Bij r8 weet je het maar nooit...quote:Op woensdag 2 september 2009 12:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
In welke context moet ik "ie" zien in deze post?![]()
![]()
Ik zit goed zo, dank je.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef Levitation het volgende:
Ik heb nog een doosje anti depressiva, een krasmesje en een boekje met zelfmoordtips liggen...lenen?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:45 schreef r8ality het volgende:
Hard word ik steeds meer. Maar ik heb er niks aan.
Tipsquote:Op woensdag 2 september 2009 12:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb nog een doosje anti depressiva, een krasmesje en een boekje met zelfmoordtips liggen...lenen?
Net vroeg je om een andere vrijgezelle vrouw en nu is dit weer niet goed...wat wil je nou?quote:
Neuken? Ik hou wel van een lekker jong intelligent meisjequote:
Passen wel goed bij elkaar die 2, allebei net zo wispelturigquote:Op woensdag 2 september 2009 12:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Net vroeg je om een andere vrijgezelle vrouw en nu is dit weer niet goed...wat wil je nou?
Zie PIquote:Op woensdag 2 september 2009 12:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Net vroeg je om een andere vrijgezelle vrouw en nu is dit weer niet goed...wat wil je nou?
staat!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef Levitation het volgende:
Die zie ik niet mobielquote:
helmond postquote:Op woensdag 2 september 2009 12:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuken? Ik hou wel van een lekker jong intelligent meisjeVandaar dat ik met DuchessX getrouwd ben
Het valt me tegen dat Juup nog niet gevallen is over deze zinquote:Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef Levitation het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef ColtZ40 het volgende:
Zo klaar met klussen.
Geen geld meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Je kan natuurlijk ook gewoon even je portemonnee hier bij mij ophalenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef ColtZ40 het volgende:
Zo klaar met klussen.
Geen geld meer.
Wat doe jij dan met die tv als jij gaat slapen? Ga jij die koppen of zo?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, en de tv is idd wat hard als je net gaat slapen
Of zwart gaan bijklussenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon even je portemonnee hier bij mij ophalen
Het geluidje dat mijn tv maakt als je hem uitzet is wat hard, zo beter?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met die tv als jij gaat slapen? Ga jij die koppen of zo?
Ik snapte het wel maar wilde even mierenneuken (een nee ArTiC dat bedoel ik niet letterlijk).quote:Op woensdag 2 september 2009 13:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Het geluidje dat mijn tv maakt als je hem uitzet is wat hard, zo beter?
Dat is dan dom.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Geld is niet op, zijn portemonnee zit in mijn tas!
Alleen de voorkamer en de dakgoten nog.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ook nietIs nu wel jullie huis af?
Oh, en de tv is idd wat hard als je net gaat slapen
Moet eens dat voorschot aan gaan vragen bij het UWV, dit wordt echt te gek zo
Mijn ouders hadden laatst ook mijn portemonnee mee terug genomen naar Helmond, terwijl ik de dag erna in Utrecht ging verhuizen en dus alles nodig had voor het busje te huren e.d.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Geld is niet op, zijn portemonnee zit in mijn tas!
Ben je al wel klaar met verven dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Alleen de voorkamer en de dakgoten nog.![]()
Samsung
Ik zit maar 10 kilometer van hem afquote:Op woensdag 2 september 2009 13:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden laatst ook mijn portemonnee mee terug genomen naar Helmond, terwijl ik de dag erna in Utrecht ging verhuizen en dus alles nodig had voor het busje te huren e.d.heel onhandig...
nee, verf is opquote:Op woensdag 2 september 2009 13:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben je al wel klaar met verven dan?![]()
Dan ben je als ik thuiskom weer keimoe en duf van heel de middag computerenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Slim. Ben vanmiddag immers vrij.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan ben je als ik thuiskom weer keimoe en duf van heel de middag computeren
*legt camera weer weg*quote:Op woensdag 2 september 2009 13:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snapte het wel maar wilde even mierenneuken (een nee ArTiC dat bedoel ik niet letterlijk).
Er moet vast nog iets gebeuren in de tuinquote:Op woensdag 2 september 2009 13:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan ben je als ik thuiskom weer keimoe en duf van heel de middag computeren
Kut!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga koffie drinken en kut roepen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Er moet vast nog iets gebeuren in de tuinrooster kapotmaken oid
Ik jou niet begrijpen... uitleg?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga bier drinken en kut roepen.
mee doet!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga bier drinken en kut roepen.
alleen mannen begrijpen datquote:Op woensdag 2 september 2009 13:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik jou niet begrijpen... uitleg?
ja hoest met je rooster?quote:
Steven al weer vergeten?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik jou niet begrijpen... uitleg?
je bent altijd lief voor mijquote:Op woensdag 2 september 2009 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heik was ook lief voor jou geweest he
Ik bedoelde bij jou.quote:
ik had het over r8quote:
Maar lees nu je eigen zin nog eens. Met de kennis die je nu hebt opgedaan van hoe het op anderen overkomt.quote:
Nee, niet in mijn wereldquote:Op woensdag 2 september 2009 13:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar lees nu je eigen zin nog eens. Met de kennis die je nu hebt opgedaan van hoe het op anderen overkomt.
Doet mij denken dat ik KPN nog moet bellen. Het abonnement van mijn vader heb ik overgeschreven van T-Mobile naar Hi op 10 September. Krijg ik een brief binnen van KPN dat ze per 21 september oenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:22 schreef Inu het volgende:
Fijn, geef je netjes 13 aug je verhuizing door, is het nog steeds niet gewijzigd
Volgens mij maakt het niet zoveel uit, behalve als je iets met hypotheek/huurtoeslag/bank ofzo hebt...quote:Op woensdag 2 september 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:
Wanneer moet je eigenlijk administratief verhuizen? Dus inschrijven in een andere gemeente...
We krijgen 1 okt de sleutel, maar zijn voorlopig nog aan het klussen en weten nog niet wanneer ons huidige huis verkocht zal zijn. Geen idee wanneer je je dan in de andere gemeente moet inschrijven.
Op het moment dat jullie de nieuwe woning betrekken dacht ik. En binnen 4 maanden had ik ergens gelezen, maar of dat helemaal klopt weet ik niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:
Wanneer moet je eigenlijk administratief verhuizen? Dus inschrijven in een andere gemeente...
We krijgen 1 okt de sleutel, maar zijn voorlopig nog aan het klussen en weten nog niet wanneer ons huidige huis verkocht zal zijn. Geen idee wanneer je je dan in de andere gemeente moet inschrijven.
Wij hebben dat gedaan toen we er daadwerkelijk gingen wonen/zijn ingetrokken.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:
Als je er woontquote:Op woensdag 2 september 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je er woont
of je doet zoals ik gedaan heb: wachten tot je een brief krijgt met de vraag: woont hier iemand? zo ja, vul dan hier uw gegevens in en stuur dit formulier naar blablabla
ja ja, 2 weken dus..quote:Op woensdag 2 september 2009 13:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op het moment dat jullie de nieuwe woning betrekken dacht ik. En binnen 4 maanden had ik ergens gelezen, maar of dat helemaal klopt weet ik niet.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:28 schreef Juup© het volgende:
Goffedomme, ben bizar gespannen omdat wij zo de buren op bezoek krijgen
na fysieke verhuizing, binnen 2 weken anders heb je recht op een fikse boete.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:27 schreef Levitation het volgende:
Ok, dat klinkt inderdaad wel logisch, zodra we fysiek overgaan. Thanks
Net zoals nu in Utrecht? Moet het allemaal opnieuw opsturen en dan hopen dat ze mn oude melding nog vinden, anders dan krijg ik geen huurtoeslag vanaf 10 aug tot nuquote:Op woensdag 2 september 2009 13:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, we melden het zelf wel even bij de gemeente. Hopelijk is V'hoven administratief verder gevorderd dan Waalre en kan het "gewoon" online, kan in E'hoven ook.
Waarom kun je je dan niet uitschrijven? Ik dacht dat ze dat alleen weigerden bij 13jarigen.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:31 schreef r8ality het volgende:
Ik vind het zo heerlijk dat je niet eens kan uitschrijven als je bijvoorbeeld een halfjaar naar het buitenland gaat.
Alsof ze dat weten.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
na fysieke verhuizing, binnen 2 weken anders heb je recht op een fikse boete.
Ik zou gaan voor klimmen. Was dat kop of munt?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:33 schreef FUFR het volgende:
dubio....zal ik op de fiets springen/klimmen of niet.
* muntje opgooit..
oh maar men is redelijk op de hoogte door andere instellingen hoor. (bank, hypo enz)quote:Op woensdag 2 september 2009 13:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alsof ze dat weten.Ik kan er toch intrekken en mijn oude huis nog hebben?
munt!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor klimmen. Was dat kop of munt?
Klinkt goed! Denk dat klimmen vandaag een goed karma heeft.quote:
Ze schrijven je alleen uit als je je bij een andere gemeente aanmeld in NL of met een huurcontract van minstens een jaar eldersquote:Op woensdag 2 september 2009 13:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom kun je je dan niet uitschrijven? Ik dacht dat ze dat alleen weigerden bij 13jarigen.
let's hope so, weinig behoefte aan hartkloppings vandaagquote:Op woensdag 2 september 2009 13:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt goed! Denk dat klimmen vandaag een goed karma heeft.
Ik heb me ook niet uitgeschreven toen ik wegging... waarom zou je dat doen eigenlijk?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom kun je je dan niet uitschrijven? Ik dacht dat ze dat alleen weigerden bij 13jarigen.
Arme Fufr.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
let's hope so, weinig behoefte aan hartkloppings vandaag
Vandaar klimmen en niet springen.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop juist wel op hartkloppings voor je..anders staat je hart stilquote:Op woensdag 2 september 2009 13:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup wannabequote:Op woensdag 2 september 2009 13:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoop juist wel op hartkloppings voor je..anders staat je hart stil
Juup 2.0quote:
-geen externe voeding nodigquote:Op woensdag 2 september 2009 14:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Verbeterde specs?
Echt, wat een teringsloom internet hebben mijn ouders
o.a. meer haar op het hoofd, minder op de borstquote:Op woensdag 2 september 2009 14:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Verbeterde specs?
Echt, wat een teringsloom internet hebben mijn ouders
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
o.a. meer haar op het hoofd, minder op de borst
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:57 schreef Inu het volgende:
Dusch, de post is mn verhuizing kwijtgeraakt en daardoor wordt ie vandaag pas verwerkt ipv een maand geleden![]()
huurtoeslag
slaap je vanavond bij mij?quote:
Moet je ook een gewone fiets gebruikenquote:Op woensdag 2 september 2009 15:51 schreef FUFR het volgende:
ok, ik heb het overleefd.
maar ik heb geen gevoel meer in de Royal Penis...
quote:Op woensdag 2 september 2009 15:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slaap je vanavond bij mij?![]()
kijk, dit is tenminste duidelijk
ja hier ook.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet je ook een gewone fiets gebruiken
[..]ga lekker in mn ouderlijk huis slapen
Doet Fok ook zo idioot bij jullie?
quote:Op woensdag 2 september 2009 16:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja hier ook.
ik rij een Gazelle Flash, das een normale fiets..![]()
ik laat me echt niet door een mountainbike nemen hoor..
ik...ik...voel 'm alweer een beetje
Moet je maar je paspoort meenemen ipv je rijbewijs!quote:Op woensdag 2 september 2009 17:04 schreef Inu het volgende:
Aargh! Eerst mn verhuizing en nu mn WWEr is iets misgegaan met het doorsturen van mn dossier, dus nu is mijn aanvraag nog niet in Groningen, waar hij 4 weken geleden al hoorde te zijn
Volgens die man had ik ook eerder aan de bel moeten trekken ipv de aangegeven 4-5 weken te wachten
Nu is mn werkcoach gaan bellen en nu hoort er dus binnen een week een voorschot te komen, maar als dat niet zo is moest ik weer bellen
Ja, dat zal geholpen hebbenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Moet je maar je paspoort meenemen ipv je rijbewijs!
Ik moest afgelopen maandag ook mijn paspoort meenemen. Dus ik gaf aan dat de vorige keer mijn rijbewijs ook goed was. Was zeker niet het geval en hebben ze mij toen ook verteld.quote:
De balie is 140 hoog ofzo.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:24 schreef ArTiC het volgende:
gewoon je pik op de balie leggen als ze moeilijk doen
dan ga je maar op je tenen staanquote:
dan kun je beter gewoon je paspoort meenemen, dat maakt geen indrukquote:
Heb ik ook gedaan, bij mij is het maar 8quote:Op woensdag 2 september 2009 17:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan kun je beter gewoon je paspoort meenemen, dat maakt geen indruk
groen!quote:Op woensdag 2 september 2009 17:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, bij mij is het maar 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |