abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2009 @ 09:43:26 #251
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_74626111
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 21:33 schreef karoltje het volgende:
Ben weer druk in de weer met leuke dingetjes kijken op de site..! Loop alleen vast bij de cookies aanpassen. Het is me al 'ns eerder gelukt maar nu kom ik niet verder.
[..]

Bij de 3e stap staat 'anf-country' niet in het lijstje. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Ultrareach downloaden en IE gebruiken werkt .
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_74682759
ohh er staan weer leuke dingen op de site...... wordt er hebberig van! :-D

vraag aan de meiden: hoe valt deze?
pi_74700482
Vraagje over deze:

(http://www.abercrombie.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_11203_10901_582428_-1_12223_12202)

Twijfel enorm tussen een M en een L. Met een flinke teug adem kom ik aan een chest-omtrek van 100cm, maargoed, dat is zonder trui of shirt, die je 's winters wel onder je jas hebt..

BTW: ben 183cm/71kg

Iemand een idee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Patrick84 op 14-11-2009 18:27:05 ]
pi_74701334
Iemand ervaring met de site usblvd.com?
Service fee is slechts 7,50. Heb er niet echt veel over kunnen vinden op google. Is ook een stuk goedkoper dan fromus2eu.com
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:16:36 #255
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74702194
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:18 schreef Patrick84 het volgende:
Vraagje over deze:
[ afbeelding ]

(http://www.abercrombie.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_11203_10901_582428_-1_12223_12202)

Twijfel enorm tussen een M en een L. Met een flinke teug adem kom ik aan een chest-omtrek van 100cm, maargoed, dat is zonder trui of shirt, die je 's winters wel onder je jas hebt..

Iemand een idee?
S of M.
2000 light years from home
pi_74715191
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:43 schreef VASND het volgende:

[..]

Ultrareach downloaden en IE gebruiken werkt .
Dankje! Straks even proberen!
pi_74718982
nov.)
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:49 schreef 7Sixes het volgende:
Iemand ervaring met de site usblvd.com?
Service fee is slechts 7,50. Heb er niet echt veel over kunnen vinden op google. Is ook een stuk goedkoper dan fromus2eu.com
Als je zelf geen credit card hebt of bij sites wil bestellen die niet naar NL shippen is het wel handig, maar verder zie ik de toegevoegde waarde niet zo.

Stel dat je via hun bij A&F bestelt dan betaal je de A&F verzendkosten binnen de US, de fee van USBLVD en nog eens verzendkosten naar NL. Vervolgens duurt het f*cking lang voordat het hier is want USBLVD verstuurt standaard met de US Postal Service, de pakketjes worden in NL door TNT afgehandeld en die zijn helaas niet zo snel met inklaren bij de douane (10 werkdagen is geen uitzondering).

Dan betaal ik liever wat meer zodat A&F het rechtstreeks naar mij stuurt via FedEx en heb ik het binnen een dag of 3/4 binnen.
pi_74719995
Werkt de cookie-editor niet in de nieuwste Firefox??????
Toon moed!
pi_74723492
Nee, even de OP lezen, met Ultrareach of Hotspotshield kun je nog wel op de clearance komen.
pi_74734239
Ik heb met zowel Ultrasearch als Hotshield geprobeerd te bestellen, maar bij beide kom ik niet verder dan het winkelmandje. Zodra ik op checkout klik, geeft ie bij Hotshield (in firefox) een wit scherm, en bij Ultrasearch krijg ik: HTTP -fout 500 - Interne serverfout.

Dit heb ik nou al bijna een week. Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt, en vooral, hoe ik het op kan lossen?

Alvast dank!
pi_74735282
@Merkie: thnx! Een dezer dagen maar bestellen, denk dat ik voor een M ga.
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:07 schreef jacquelines het volgende:
Ik heb met zowel Ultrasearch als Hotshield geprobeerd te bestellen, maar bij beide kom ik niet verder dan het winkelmandje. Zodra ik op checkout klik, geeft ie bij Hotshield (in firefox) een wit scherm, en bij Ultrasearch krijg ik: HTTP -fout 500 - Interne serverfout.

Dit heb ik nou al bijna een week. Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt, en vooral, hoe ik het op kan lossen?

Alvast dank!
Met IE 7 en ultrasurf kan ik gewoon verder komen.. Probeer dus met IE (7).
  zondag 15 november 2009 @ 23:45:34 #262
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_74735612
quote:
Op zondag 15 november 2009 @ 23:34 schreef Patrick84 het volgende:
@Merkie: thnx! Een dezer dagen maar bestellen, denk dat ik voor een M ga.
[..]

Met IE 7 en ultrasurf kan ik gewoon verder komen.. Probeer dus met IE (7).
I second that.

Ultrareach werkt niet met Firefox maar heeft IE nodig.

Hotspotshield zou het wel kunnen doen.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_74737744
DIe Oxbow is echt mooi, maar atm geen geld .

pi_74780203
ff 'spammen': Heb een erg mooie nieuwe Hollister damesjas (zustermerk van A&F) te koop: [TK] Hollister damesjas Newport Peninsula maat M (nieuw)

But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_74787325
Even een vraagje:
Als iemand binnekort gaat bestellen,
Zou ik dan 1 item mee kunnen meebestellen?
het gaat hier om een $48 muts

zou echt super nice zijn!

Stuur maar een PM

[ Bericht 4% gewijzigd door FiletAmerican op 17-11-2009 17:38:41 ]
pi_74799174
Heb vandaag mijn eerste A&F bestelling binnengekregen en ik ben bang dat ik nu verslaafd ben.. Wil nu alweer meer bestellen.. nu wil ik eigenlijk een jas bestellen.. maar twijfel echt enorm aan de maat. Ik dacht dat A&F een beetje klein viel. Ik had t-shirts besteld in maat M en die zijn eigenlijk net iets te ruim. Dus volgende keer bestel ik maat S. Maar nu vraag ik me af: Hoe vallen de winterjassen? Kort? kleiner dan normaal..? is er hier iemand die deze jas heeft? en die me een beetje kan vertellen hoe deze valt?

Ik hoop dat hier iemand is die me iets meer kan helpen de maat te bepalen. Mijn normale jassenmaat is meestal M.
pi_74799624
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:05 schreef LayDBeckham het volgende:
ohh er staan weer leuke dingen op de site...... wordt er hebberig van! :-D

vraag aan de meiden: hoe valt deze?
[ afbeelding ]
Mooi is die ja! wil die eigenlijk ook bestellen maar mijn bankrekening is al zwaar geplunderd dus zit er niet in helaas. Ik heb vandaag de Perfect butt skinny binnengekregen uit de clearance. Fleece pants is dat. Die valt normaal. Ik heb normaal van joggingbroeken een M omdat die wel iets ruimer mogen vallen vind ik. en heb van deze ook een M genomen en die past perfect. Ik denk dat die pyjama broek dus ook wel vrij normaal valt.
pi_74800452
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef Lisanne22 het volgende:
Heb vandaag mijn eerste A&F bestelling binnengekregen en ik ben bang dat ik nu verslaafd ben.. Wil nu alweer meer bestellen.. nu wil ik eigenlijk een jas bestellen.. maar twijfel echt enorm aan de maat. Ik dacht dat A&F een beetje klein viel. Ik had t-shirts besteld in maat M en die zijn eigenlijk net iets te ruim. Dus volgende keer bestel ik maat S. Maar nu vraag ik me af: Hoe vallen de winterjassen? Kort? kleiner dan normaal..? is er hier iemand die deze jas heeft? en die me een beetje kan vertellen hoe deze valt?
[ afbeelding ]

Ik hoop dat hier iemand is die me iets meer kan helpen de maat te bepalen. Mijn normale jassenmaat is meestal M.
Dit is onderdaad ongeveer hetzelfde type als de Hollister jas die ik te koop heb. Mn vriendin heeft altijd maat M van A&F en/of Hollister past goed, maar deze jas valt net wat kleiner. Qua lengte is de jas goed (ze is 1.58 en het is een wat langere jas) maar ik begreep dat ze deze jas onder de oksels te strak vond zitten (ze is niet 'smal' van boven ). Vandaar dat deze nu te koop staat. Als je dus altijd M hebt dan is zo'n type jas in maat M wel goed voor je. Wordt al met al wel een duur geintje om deze jas hier naartoe te halen (neem aan dat je de FedEx rekening van je vorige bestelling nog niet binnen hebt?)

[ Bericht 3% gewijzigd door SeeQ op 18-11-2009 10:01:38 ]
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_74813447
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:21 schreef SeeQ het volgende:

[..]

Dit is onderdaad ongeveer hetzelfde type als de Hollister jas die ik te koop heb. Mn vriendin heeft altijd maat M van A&F en/of Hollister past goed, maar deze jas valt net wat kleiner. Qua lengte is de jas goed (ze is 1.58 en het is een wat langere jas) maar ik begreep dat ze deze jas onder de oksels te strak vond zitten (ze is niet 'smal' van boven ). Vandaar dat deze nu te koop staat. Als je dus altijd M hebt dan is zo'n type jas in maat M wel goed voor je. Wordt al met al wel een duur geintje om deze jas hier naartoe te halen (neem aan dat je de FedEx rekening van je vorige bestelling nog niet binnen hebt?)
Ik ben ook maar 1.60m dus de lengte zal idd dan wel goed zitten. Nee heb idd nog geen rekeningen gehad.. maar ik heb ook niet via de site besteld maar via iemand die in Amerika woont.. die heeft het voor me gekocht in de winkel en opgestuurd. Weet niet of ik dan ook nog een rekening krijg achteraf? Ik hoefde aan de deur iig niks bij te betalen. Naja als ik besluit hem te bestellen weet ik iig een beetje welke maat ik het best kan nemen. Bedankt voor je reactie
pi_74943983
Ik vraag me af wanneer de volledige wintercollectie online staat..
The only hope you have is to accept that you're already dead...
A&F (L)
  dinsdag 24 november 2009 @ 07:56:41 #271
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_74957793
27 topics en een belabberde searchfunctie, dus sorry als het al gevraagd is, maar: hebben ze in de winkel (NYC) alles dat ook op de Abercrombie website staat?
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 24 november 2009 @ 07:58:52 #272
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74957805
Volgens mij wel.
2000 light years from home
pi_74985358
Heb mijn fleece en enkele henleys binnen.

Wees gewaarschuwd; het valt allemaal vrij ruim! Vooral die fleece. Hebben Amerikanen van die lange armen??

Twijfelde tussen M en L (zie boven), maar moet misschien wel S hebben..
pi_74993039
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 07:58 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij wel.
Maar ze hebben in NY niet overal hetzelfde.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_74994037
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:38 schreef Patrick84 het volgende:
Heb mijn fleece en enkele henleys binnen.

Wees gewaarschuwd; het valt allemaal vrij ruim! Vooral die fleece. Hebben Amerikanen van die lange armen??

Twijfelde tussen M en L (zie boven), maar moet misschien wel S hebben..
heb ik ook met mijn fleece!
lengte goed, alleen de armen zijn nogal lang
pi_75026040
Iemand een idee wanneer de sjaals en meer mutsen komen?
A&F (L)
pi_75063730
Geen idee maar ik wil echt zo'n sjaal hebben! En snel graag...
pi_75157929
Is het nog steeds zo dat je geen belasting (of invoerrechten?) hoeft te betalen als je onder de 150 Euro blijft? En was die 150 euro dan incl of excl verzendkosten...?

In de OP zie ik het niet meer staan.
pi_75158047
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef karoltje het volgende:
Is het nog steeds zo dat je geen belasting (of invoerrechten?) hoeft te betalen als je onder de 150 Euro blijft? En was die 150 euro dan incl of excl verzendkosten...?

In de OP zie ik het niet meer staan.
Klopt en ik dacht excl verzendkosten
pi_75158666
Ok thanx .

Dit wordt m;

pi_75182875
Hai, iemand ervaring met dit vest? Boundary Peak.

Vind hem erg mooi en zit over te denken hem te bestellen. Ben 1.87 lang en weeg 80 kg. Nou heb ik eerder al eens shirtjes besteld door die chart op de website te volgen en kwam op M uit. Deze shirtjes verschilden echter enorm van grootte waardoor de ene goed viel en de ander veels te klein was. Nou lees ik hier dat de fleece toch behoorlijk ruim valt.. Iemand advies welke maat het beste zou zijn? Volgens de chart kom ik weer op M uit.
Om even een vergelijking te maken, G-Star vest heb ik in L en die is precies goed.
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
pi_75183414
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef Horatio het volgende:
Hai, iemand ervaring met dit vest? Boundary Peak.

[ afbeelding ]

Vind hem erg mooi en zit over te denken hem te bestellen. Ben 1.87 lang en weeg 80 kg. Nou heb ik eerder al eens shirtjes besteld door die chart op de website te volgen en kwam op M uit. Deze shirtjes verschilden echter enorm van grootte waardoor de ene goed viel en de ander veels te klein was. Nou lees ik hier dat de fleece toch behoorlijk ruim valt.. Iemand advies welke maat het beste zou zijn? Volgens de chart kom ik weer op M uit.
Om even een vergelijking te maken, G-Star vest heb ik in L en die is precies goed.
Ik zou een M nemen. De S zal iets gaan knellen op je rug.. L sowieso niet, dat wordt zwemmen
pi_75203593
M

om ff ongezouten mening te geven:
Ik ben het vest niet zo heel bijzonder. Er zijn in mijn ogen mooiere vesten van AnF. als je toch maar één vest besteld voor die prijs maar bestel hem opzeker als je hem mooi vindt, het is goed spul.
pi_75204191
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef karoltje het volgende:
Ok thanx .

Dit wordt m;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Cute as a button!
Go hard or go home
pi_75206738
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:55 schreef G-NiLES het volgende:
M

om ff ongezouten mening te geven:
Ik ben het vest niet zo heel bijzonder. Er zijn in mijn ogen mooiere vesten van AnF. als je toch maar één vest besteld voor die prijs maar bestel hem opzeker als je hem mooi vindt, het is goed spul.
Ok, ik zal hem in M nemen. Het is echter niet het enige wat ik bestel hoor
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
pi_75209013
quote:
Vraagje over deze:
[ afbeelding ]

Iemand een idee?

M besteld en zojuist helaas S ontvangen. Te klein dus.

Heb weinig zin om hem om te ruilen. Iemand interesse? Doe een (marktconform, enigszins reeel) bod per PM.
pi_75219971
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef Patrick84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb weinig zin om hem om te ruilen. Iemand interesse? Doe een (marktconform, enigszins reeel) bod per PM.
Check je PM Patrick!
A&F (L)
pi_75225134
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef Patrick84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Voor geinteresseerden: ik vraag er 150e voor. Woon in A'dam centrum. PM please.
pi_75307692
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef karoltje het volgende:
Ok thanx .

Dit wordt m;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gisteren al binnen gekregen! Hoe snel is dat?? Het pailletten hesje is helemaal top .
pi_75314829
quote:
Vraagje over deze:
[ afbeelding ]

Iemand een idee?
Als de L niet past koop ik hem wel van je over.
pi_75316145
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:11 schreef thijsltc het volgende:

[..]

Als de L niet past koop ik hem wel van je over.
Het is helaas een S.

Maandag stuur ik hem terug, dus wie hem nog wil...
pi_75317089
Hello,

heb een vest te koop, zie onderstaande link:

[TK] Abercrombie & Fitch vest
pi_75423378
Vandaag het volgende besteld... voor 218 dollar... (278 incl verzendk). Krijg ik nu geen naheffing? 218 is onder de 150 euro.. die 278 erboven..

pi_75424164
Extra kosten (invoerrechten etc) laten lang op zich wachten zeg. Inmiddels anderhalve maand verder en nog niks.
pi_75424795
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:15 schreef Blaxje het volgende:
Extra kosten (invoerrechten etc) laten lang op zich wachten zeg. Inmiddels anderhalve maand verder en nog niks.
Vandaag de mijne mogen ontvangen; 69,23 :-(

Tis ook een enorme kut faktuur; staat niet eens fatsoenlijk op hoe je het moet overmaken. Ik maak het altijd maar over naaar het rekening nummer onder vermelding van het factuur nummer. Tot nu toe nog nooit een aanmaning gehad ofzo..., geen idee of het goed is....
pi_75427056
Normaal zat er een acceptgiro bij maar dat hebben ze om een of andere reden afgeschaft. Ik maak het nu altijd over onder vermelding van het klant- en factuurnummer, ook nooit problemen mee gehad.
pi_75427337
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:59 schreef Ace1 het volgende:
Vandaag het volgende besteld... voor 218 dollar... (278 incl verzendk). Krijg ik nu geen naheffing? 218 is onder de 150 euro.. die 278 erboven..
Omdat de waarde van de kleding (zonder verzendkosten) onder de 150 euro is betaal je geen 12% invoerrechten alleen 19% over het totale bedrag. De berekening van de BTW gaat dan weer wel over het totaalbedrag incl. de verzendkosten.

Dus $53 BTW en dat is ongeveer 36 euro, dan nog 10 euro voorschotprovisie voor FedEx omdat ze die BTW voor je hebben voorgeschoten bij de douane, totaal 46 euro.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:51:01 #298
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_75446719
Als jullie willen, kan ik een hele lading uit Túrkiye meenemen, 15 euro per stuk "real quality! real quality!"
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
pi_75447464
Heeft iemand toevallig ervaring met het plaatsen van een redelijk grote bestelling (ca. 700 dollar) die vervolgens bij de douane wordt vastgehouden (Package available for clearance / Pakket is beschikbaar voor inklaring aldus FEDEX) omdat een certificate of origin ontbreekt?

Sturen ze zo'n certificaat na of wordt het hele pakket teruggestuurd naar de VS?
Iemand enig idee hoe lang zoiets gaat duren?
pi_75450729
Dat zit er normaal altijd bij, heb nog nooit gehad dat het er niet bij zat (echt al iets van 15 zendingen ontvangen). Certificaat kan gewoon nagestuurd worden, kan me niet voorstellen dat ze het om die reden terug sturen naar de afzender. Ik zou FedEx even bellen om te vragen of jij aan de bel moet trekken om dat certificaat op te vragen bij Abercrombie of dat FedEx dat zelf doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')