quote:
Niet iedereen is een kut tweakerquote:
Niks, want het downloaden gaat ruk sinds ik bij UPC zit. Was gewoon weer een hardware probleem met de RAM, wellicht omdat ze de grafische kaart vrijwel tegen de memory-chips hebben aangezet(!)quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:21 schreef Broekpaling het volgende:
Maargoed, wat was het laatste dat je van het internet geplukt had voordat 'ie het niet meer deed?
Daarom rekening niet betalen.quote:
Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:23 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Inderdaad.TS kan er niet mee omgaan en stuurt bij het minste of geringste naar die zaak, die er klaarblijkelijk zelf ook geen verstand van heeft. Gooi er gewoon zelf nieuw geheugen in, van een goed merk en een soort die wél compatible is met je moederbord.
quote:
Dude wat voor moederbord heb jij er in zitten danquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Was gewoon weer een hardware probleem met de RAM, wellicht omdat ze de grafische kaart vrijwel tegen de memory-chips hebben aangezet(!)
Dat kan het probleem best zijn, maar voor je het weet zeggen ze dan dat de schuld ervan bij MIJ ligt omdat ik er in heb lopen kloten. Daarnaast behoren zij gewoon even 5 minuten te checken of de PC het ook daadwerkelijk weer doet, lijkt me.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:23 schreef Afwazig het volgende:
Ik zou zeggen draai hem zelf eens open. Misschien zijn ze gewoon iets vergeten weer aan te sluiten.
doen ze expres, kan de grafisch kaart sneller een beroep op het geheugen doen..quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niks, want het downloaden gaat ruk sinds ik bij UPC zit. Was gewoon weer een hardware probleem met de RAM, wellicht omdat ze de grafische kaart vrijwel tegen de memory-chips hebben aangezet(!)
Garantie is gewoon standaard gratis. En zij hebben nu de garantie dat ik daar nu nooit meer iets koop.quote:
Weet ik veel. Vorig voorjaar gekocht in Mei, en is volgens mij een Q6600.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Dude wat voor moederbord heb jij er in zitten dan![]()
Beter wordt TS een tweaker en lost hij zijn probleem zelf op, die zaak heeft er blijkbaar ook geen verstand van. Liever zelf maken wat 10 minuten werk is wanneer je de onderdelen hebt, dan je pc dagen/weken kwijt en kapot terug krijgt.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef BereNDD het volgende:
[..]
doen ze expres, kan de grafisch kaart sneller een beroep op het geheugen doen..
nee, dan had je allang zelfmoord gepleegd als je de rekening van de reparatie zagquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:22 schreef zovty het volgende:
Trouwens, als je een mac had gehad had je het hele probleem niet eens gehad!
Nee, jij kan beter met je fikken uit een PC blijven idd. Dat is een processor waar je het nu over hebt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Garantie is gewoon standaard gratis. En zij hebben nu de garantie dat ik daar nu nooit meer iets koop.
[..]
Weet ik veel. Vorig voorjaar gekocht in Mei, en is volgens mij een Q6600.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |