op een stok met pek en veren. lourdes reinigt alles.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:52 schreef Ringo het volgende:
Op een stok zetten en naar Lourdes verhuizen!
is net als aliens en vliegende schotels. die hebben een electronisch veld om zich heen hangen waardoor foto's en filmpjes mislukken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef onearmedman het volgende:
Die fotos lijken inderdaad flink nep, hoezo geen filmpje van wanneer het daadwerkelijk gebeurt?
Wat een vreemd beeld hebben mensen van een vampier. Alsof een liefhebber van niertjes een orgaandonor is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:45 schreef hoogeveen99 het volgende:
TENNESSEE - Een 15-jarige jongen lijdt aan een nooit eerder vertoonde aandoening. Hij huilt bloed...
Video beelden tiener!![]()
-spam-
Meerdere keren per dag stroomt er bij Calvino Inman uit Tennessee bloed uit zijn ogen en niemand weet hoe het komt, meldt CNN. Zelfs artsen staan voor een raadsel. Ze hebben de jongen uitgebreid onderzocht, maar kunnen niet ontdekken wat de oorzaak is.
"Ik voel het bloed opkomen als tranen, dan voel ik mijn ogen waterig worden", vertelt Calvino. "Het geeft soms een brandend gevoel als het eruit stroomt." Volgens de tiener kan het bloeden een paar minuten tot een uur duren en gebeurt het minstens drie keer per dag.
De tiener heeft het erg moeilijk met zijn afwijking en wordt op school flink gepest. Sommige klasgenoten menen dat Inman door Satan is bezeten of denken dat hij een vampier is.
Bron:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_bloed__.html?p=7,1
Dat zou wel een oplossing voor een hoop geklieder zijnquote:
Denk je? Wordt je even flink onderuit gehaald bij een potje voetbal, sta je daar met je zaadtranen op het veld. Handig hoor, niemand die je een zakdoek wil lenenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zou wel een oplossing voor een hoop geklieder zijn
Zelf artsen geloven daar in het scheppingsverhaal en daar worden veel afwijkingen niet in besproken. Dat het vis en brood regent en dat je gratis wijn kan laten vloeien wordt besproken, maar bloed uit je ogen staat er nu eenmaal niet in.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:09 schreef 2dope het volgende:
Zo triest ook altijd'ZELFS ARTSEN STAAN VOOR EEN RAADSEL' zomg dat dit kan in de VS!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zou wel een oplossing voor een hoop geklieder zijn
volgens mij huil je roomboter.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef SCH het volgende:
Ik huil altijd jus, dat is lekker over de aardappelen.
Heb ik een tijdje gedaan maar dat moet dan eerst weer smelten. Jus is handiger. In het weekend doe ik mayo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij huil je roomboter.
huilt je vriend daar friet of patat bij? that's the question.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik een tijdje gedaan maar dat moet dan eerst weer smelten. Jus is handiger. In het weekend doe ik mayo.
Die schijt frikadellenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
huilt je vriend daar friet of patat bij? that's the question.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |