WTF? Wat is er toch met yahoo aan de hand de laatste weken? In bijna de helft van de gevallen krijg ik bovenstaande melding te zien waarin verwezen wordt naar een error code 8. Nou ik heb helemaal geen behoefte aan een error code 8, ik wil gewoon mijn mail versturen.quote:Sorry for the inconvenience.
You've stumbled upon an unexpected, temporary problem. Performing your action again in a few moments will likely resolve the problem completely. If not, we suggest you try re-launching Yahoo! Mail.
If the problem persists, feel free to contact Customer Care about Error Code 8.
Thanks,
The Yahoo! Mail Team
quote:
DAT HEB JE NIET IN BELGIE!quote:
O snappen ze eindelijk dat die foutmeldingen geen vriendelijke begroetingen van yahoo zijn?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:36 schreef misteriks het volgende:
Toch wel, ook Belgen lachen met yahoo-accounts
Afreageren op de eerste de beste Belg die je tegenkomt omdat je inziet dat je faalt met je Yahoo mailquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O snappen ze eindelijk dat die foutmeldingen geen vriendelijke begroetingen van yahoo zijn?
en anderen weten nu ook waarom we er mee lachen dudequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O snappen ze eindelijk dat die foutmeldingen geen vriendelijke begroetingen van yahoo zijn?
Moet jij niet meehelpen de Westerschelde uitdiepen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Afreageren op de eerste de beste Belg die je tegenkomt omdat je inziet dat je faalt met je Yahoo mail
Nee, dat doen die Belgen zelf maar lekker. Wij hebben er geen voordeel bijquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet jij niet meehelpen de Westerschelde uitdiepen?
quote:
Moet ik hier nog een aanvulling op geven...quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mensen die nog yahoo mail gebruiken
Ja vooral op dit momentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |