He gelukkig. Het niet ligt niet aan mijn gebrek aan IQ maar aan gebrek aan voorkennis in interessequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zonder voorgeschiedenis is het inderdaad wel lastig te volgen
hehehequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow
Zie je, ik zei toch dat ik het niet snapte?
Mweh. Stom.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:19 schreef wonderer het volgende:
Hoe is het met jou trouwens, vlinder?
hier in huis, dus ik ga de nichtenbende even bellenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
stil, valt toch best mee, weet je waar het pas echt stil is?
O ik wist al niet eens dat je broertje ook homo wasquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
hehehe
nee..
het gaat om goed fatsoen, denk ik..
mijn broertje heeft zondag ochtend () een date gehad met.. uhm.. johan..
zondag middag kwam ie thuis met johan..
johan, zit nu nog steeds op de bank, op dezelfde plek..
zowiezo zal ik iemand al nooit na een paar uur al voorstellen als zijnde mn vriendje,
en dan nog, ik vind het gewoon een soort inbreuk op de privacy.
Hij weet verdorie nog niet eens hoe flappie met zn achternaam heet!
Nouja.. mischien ben ik idd wel een dramaqueen,
hier (met hier bedoel ik overigens hier, in huis) schijnt niemand het iig te begrijpen, dus t ligt niet aan jou engeltje, het ligt meer aan mijn normen en waarden denk ik
*aai over bol*quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mweh. Stom.
En met Wondy?
Oeh, ik ga je zien over een maand!
Omdat ik meer geld heb. En omdat ik nog vakantie tegoed heb want ik ben nog niet echt geweest en heb genoeg dagen. En omdat uuuh..... ja weekniequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
*aai over bol*
Ik jou ookMaar eerst Mex, he? Of toch maar niet? Waarom komt ie niet naar Eindhoven?
helaas welquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik wist al niet eens dat je broertje ook homo was
Kijk, dan be je al lost he!
Wees blij voor je broer, hoe vreselijk .... mja... domhet ook klinkt om zo snel al iemand je vriendje te noemen
ik zou hem eruitgooien, moet dat geval niet werken of zoquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:23 schreef Xiance het volgende:
johan, zit nu nog steeds op de bank, op dezelfde plek..
Is je broer ook homo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:23 schreef Xiance het volgende:
mijn broertje heeft zondag ochtend () een date gehad met.. uhm.. johan..
Neem ik de stap een hotel te gaan zoeken, valt dat enorm tegen voor 1 persoon.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:33 schreef wonderer het volgende:
Mmm. Maar je bent nog niet weg...Ik heb niet teruggelezen, maar... nog steeds twijfels?
Ahh kijk, in het NL luistert mijn haar beter!quote:KVAL zegt (20:32):
droog nu, haar!
We hebben hier nog 2 homo-fokkers die broers zijnquote:
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/693quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Playstation 3 met twee games voor 279 euro..
Wat leuk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:34 schreef Ang3l het volgende:
We hebben hier nog 2 homo-fokkers die broers zijn
Creno & Keizerpinguin
oooooh 1 hotel in Parijs hoe moeilijk pfffffffffffffffffquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem ik de stap een hotel te gaan zoeken, valt dat enorm tegen voor 1 persoon.
Je hebt Cadans voor hem gekocht?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:43 schreef Ang3l het volgende:
Hadden we allemaal maar genoeg geld omdat mama rijk iss, schoonpapa coca plantages heeft en we zelf bij de ambassade werken. Wat was het leven dan simpel!
Disclaimer: natuurlijk is bovenstaande geheel fictief
Ik ga Tibo zijn kado droppen
kun je dat even weghalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |