per persoonquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, valt toch wel mee? Tis toch met meerdere mensen?
ja, maar een moedervlek op een leuke plek is natuurlijk niet echts iets. ik bedoel een leuke plek kan alles zijn.quote:
is dat niet tobi van Ang3l?quote:
Niet op FOK!. Er was (is) wat nare ziekte in de familie en ik ben zelf ziek (niet ernstig, maar wel heftigquote:
weet ik niet meer, weet alleen nog dat het de komende twee weken druk is met verjaardagenquote:
no shit????quote:
zolang ie zijn zwemroek maar aan houdtquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar een moedervlek op een leuke plek is natuurlijk niet echts iets. ik bedoel een leuke plek kan alles zijn.
![]()
Ik houd het er maar op dat je full of shit bent.
beterschap jongen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet op FOK!. Er was (is) wat nare ziekte in de familie en ik ben zelf ziek (niet ernstig, maar wel heftig) geweest en ik was er even klaar mee.
hoefde niet meer te werkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
no shit????![]()
![]()
tering, zoveel drink ik niet tijdens een lunch buiten de deur. Ben je dan niet typsy als je weer verder moet werken?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet op FOK!. Er was (is) wat nare ziekte in de familie en ik ben zelf ziek (niet ernstig, maar wel heftig) geweest en ik was er even klaar mee.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben fysiek aan de beterende hand, maar mentaal een wrak. Al is dat niks nieuws natuurlijk.
toch geen mexicaanse Griep?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben fysiek aan de beterende hand, maar mentaal een wrak. Al is dat niks nieuws natuurlijk.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welkom terug![]()
waar was je al die tijd?
bah niet leuk dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Krijg je nu van opwinding een erectie ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu kan ik hetzelfde zeggen tegen jou:
LEZEN!!![]()
![]()
Goede terugvluchtquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:38 schreef mike_hunt het volgende:
Jongens,
The end is near.![]()
Ik spreek jullie weer als ik aan de 'overkant' ben.![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:38 schreef mike_hunt het volgende:
Jongens,
The end is near.![]()
Ik spreek jullie weer als ik aan de 'overkant' ben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |