Aww, cute-oooo!quote:
Ow dat zijn het dus. Teruglezen Mike, teruglezen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Ik heb hier vier Maneki Neko's staan: één voor geluk, één voor hapiness en liefde (3x), één voor rijkdom en één die hoort bij mijn sterrebeeld..
Maar nog steeds geen loterij gewonnen..
Joh... ik zou ook volledig geloven in kattenbeeldjesquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Ik heb hier vier Maneki Neko's staan: één voor geluk, één voor hapiness en liefde (3x), één voor rijkdom en één die hoort bij mijn sterrebeeld..
Maar nog steeds geen loterij gewonnen..
de bizarheidquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Joh... ik zou ook volledig geloven in kattenbeeldjes
Links is mijn sterrebeeld (draak & poes met het teken voor draak op z'n buik).quote:
Nou ja, hij heeft wel een G_L...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Azië is dat heeeel gewoon. Let maar eens op als je in een Aziatische winkel of restaurant bent, daar zie je vaak een wenkende kat staan. En zelfs Japanse multinationals met een vestiging hier in Nederland, zie je bij de ingang ofzo een kattebeeld staan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah, als je een origineel cadeau voor hem mee wilt terugbrengen uit Parijs, in het Marais is een piepklein winkeltje waar ze die verkopen. En ook niets anders dan dat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww, cute-oooo!
Tibo heeft ook van die beestjes overal staan. Ik vind ze op studio gibli lijkenGeen idee wat 't verder zijn.
Ik geloof er niet echt in hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel een G_L...
Tibo vond m'n kado leukquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nah, als je een origineel cadeau voor hem mee wilt terugbrengen uit Parijs, in het Marais is een piepklein winkeltje waar ze die verkopen. En ook niets anders dan dat.
Wat was het?quote:
Whaha....quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel een G_L...
iets met hoeren zag ikquote:
Tegoedbon?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
iets met hoeren zag ik
maar dat kan ook mijn vunzige hoofd zijn!
http://feeds.webwereld.nl(...)g-vloert-google.htmlquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef Steve het volgende:
Ligt het aan mij of doet gmail het niet?
Fijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:08 schreef Xiance het volgende:
http://feeds.webwereld.nl(...)g-vloert-google.html
quote:
Ja voor sex met mijquote:
U riep, Miss doubledating-del?quote:
eeeeeeeeeeewquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
http://wetboxersguy.blogspot.com/2009/09/snooze.html
Wat ben jij dan precies aan het doen met Mexico/Tibo?quote:
Eh jawel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. O dan zal ik je de Chris Garneau jank-cd maar niet sturen!
Echt zingen kan ie niet.quote:
he snol metwie date je vandaagquote:
Vandaag, ff kijken hoor...quote:
Ik oordeel toch verder niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat ben jij dan precies aan het doen met Mexico/Tibo?
Heel goed, oordelen heeft verder ook niet zo veel zin. I still do whatever I wantquote:
ik date nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vandaag, ff kijken hoor...
met niemand![]()
Jij?
maar de vraag is wel, welke van de 2 (of zijn het er meer) wil je nou ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heel goed, oordelen heeft verder ook niet zo veel zin. I still do whatever I want
Handig...quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef Ang3l het volgende:
waaaaah! Ik ben in Parijs met de Mexicaanse Independence day en dat ga ik dus waarschijnlijk vieren met zijn familie. Maar dan wel ff doen alsof we... uh... elkaar al jaren kennen
Ja uh neequote:
Dat was mijn punt ook, jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja uh neeDat wordt te veel drinken en dat gaat uit de hand lopen
2 persoonskamer dus. Met bubbelbad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja uh neeDat wordt te veel drinken en dat gaat uit de hand lopen
Ja ik denk niet dat we die avond bij oom en tante moeten gaan slapenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
2 persoonskamer dus. Met bubbelbad..
alleen neuken gaat moeilijk, ik doe het met iemandquote:
Hij hoeft zich toch niet te verantwoorden? Hij heeft geen relatie ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar de vraag is wel, welke van de 2 (of zijn het er meer) wil je nou ?
was gewoon een vraag schatquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij hoeft zich toch niet te verantwoorden? Hij heeft geen relatie ofzo.
Snobbebobbeltje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |