ja dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tuttebel let eens op, meneer gaat TRIENEN en niet vliegen
maar Joey is duidelijk NIET de broer van Miekequote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je broertje heeft donker haar en een moedervlek op een leuke plaats
dus je gaat toch? Spannend!quote:
Mieke speelt weer de ongelovige thomas en vertrouwd het niet dat we zaterdag Joey in Nijmegen gesproken hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef Xiance het volgende:
* Xiance hoort zijn naam...
* Xiance is NIET vrolijk...
* Xiance is druk met huiselijke geweldpleging...
je hebt het over mijn jongste broertje toch? Vertel eens wat meer over hem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je broertje heeft donker haar en een moedervlek op een leuke plaats
quote:
maar het is ook niet mijn Joey.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar Joey is duidelijk NIET de broer van Mieke
dan moet je mieke lekker laten hangen,quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke speelt weer de ongelovige thomas en vertrouwd het niet dat we zaterdag Joey in Nijmegen gesproken hebben
maar 2quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoeveel flessen gaan er per lunch dan in?
dat wil ik best geloven. Maar tis niet mijn Joey.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke speelt weer de ongelovige thomas en vertrouwd het niet dat we zaterdag Joey in Nijmegen gesproken hebben
don't get me startedquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt het over mijn jongste broertje toch? Vertel eens wat meer over hem.
i call u bluff
en bedankt!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
dan moet je mieke lekker laten hangen,
tis al net zon onbeschofte freggel als die twee randdebielen die hier op de bank zitten te kleffen.
please do...quote:
quote:
we hadden het net nog over je.quote:
o, valt toch wel mee? Tis toch met meerdere mensen?quote:
Dan lees ik even een paar pagina's terugquote:
heb je weer niet opgeletquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
please do...
vertel eens wat over hem. Iets wat alleen bekenden van hem kunnen weten.
niet echt iets shokkends. Alleen waar we was of je op vakantie was o.i.d.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan lees ik even een paar pagina's terug.
Waar was je al die tijd?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan lees ik even een paar pagina's terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |