abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72335461
Wil hierover een discussie opstarten. Ga eerst een bericht van elders halen en dan hier zetten.
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
pi_72335477
Een goede voorbereiding is het halve werk, zeg ik altijd maar!
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_72335517
Nou, we kijken even aan of de OP wat helderheid zal verschaffen..
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72335522
Laatste tijd hoor je steeds meer over de Bilderberggroep.
Het is een elitaire geheim genootschap waar buitenstaanders geweerd worden.
Zij zijn iets van plan maar wat?
Op internet verschijnen veel berichten erover maar wil nu toch een topic openen om te kijken wie er iets van weet of wie hiervan op de hoogte is.
Is al gezegd maar heeft Atlantis (Verloren eiland) iets mee te maken en wat doet fam. Atlantis op internet zo plotseling en heeft de Bilderberg groep hier iets mee te maken en is Atlantis iets wat ons op een dwaalspoor breng zodat de echte plannen niet bekend worden en ons een rat voor de ogen draaien?
Vragen vragen en nog eens vragen.
Hint wat of wie is Jimmy von der Atlantis waarover iedereen geheimzinnig over doet?
En waarom mogen we niets weten van geheime broederschap of verenigingen?
Weten zij meer of is het allemaal een broodje aap verhaal en is dit alleen maar om te laten zien hoe ieder beinvloed kan worden?
Ben benieuwd wie met een overtuigende antwoord komt. Brand maar los zal ik zeggen.

ENTER
ENTER
ENTER
Duidelijker kan niet lijk me zo.

Dit is de voorbereiding.

Link is http://www.denieuwewereldorde.come2me.nl

Brand maar los zal ik zeggen.
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
pi_72335566
Nou, we kijken even aan of de OP wat helderheid zal verschaffen

Heb je advies opgevolgd. Hopelijk is hier de reacties serieuzer.
pi_72335580
Waarom een link naar die site en geen quotes? Is die site je enige bron?

Ik zie je alsnog alleen nog maar steeds die site linken in alle topics waar je post.
Mr. Prolapse 2009
pi_72335610
Tering, rot op met je kuttopics. één is al teveel. Als je met een topic zelfs de geloofwaardigheid van BNW naar beneden kan halen, is het wel heel erg met je
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_72335614
Die mag ik niet kopieren maar als je naar die site toegaat kom je alles te weten.
pi_72335641
Even dicht ter beoordeling, ik heb die link nu te vaak voorbij zien komen. Andere sites kopieer/plak je wel gewoon.
Mr. Prolapse 2009
pi_72335933
Hij is weer open, maar dan wel onder de voorwaarde dat je niet enkel een link geeft.
Ook een quote uit het artikel (met bronvermelding is daar niks "illegaals" aan en mag niemand je dat weigeren tenzij het betaalde content is, wat niet het geval is) is daarbij benodigd.

Dit zijn geen linkdump-topics.

Wat is het punt dat je precies wil maken, kun je dat even verduidelijken? Ik zie een hoop termen voorbijkomen maar wat houdt verband met wat en waar maak jij je "druk" om inzage deze onderwerpen?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:43:42 #11
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72336055
Oke ik ga even die site nalezen en kijken of ik wat van die artikelen kan over zetten. Ben nog niet lang op FOK dus neem me niet kwalijk als soms dingen zijn die onbedoeld overkomen maar daarin kunnen jullie me toch adviseren?
pi_72336104
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:43 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Oke ik ga even die site nalezen en kijken of ik wat van die artikelen kan over zetten. Ben nog niet lang op FOK dus neem me niet kwalijk als soms dingen zijn die onbedoeld overkomen maar daarin kunnen jullie me toch adviseren?
Maar beperk je dan niet tot die site. Er zijn zoveel sites met informatie en (van wat ik heb gezien van die site) is de informatie van andere sites veel beter en veel meer up to date.

Het laatste nieuws komt van juli op de door jou geplaatste link. Andere sites blijven constant bezig.

En wat wil je precies bereiken in dit topic?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:49:01 #13
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72336231
by Fritz Springmeier

from Darkvette's Website

Who really controls world events from behind-the-scene?

Years of extensive research and investigation have gone into this massively documented work. In this 624 page, large format book, Fritz Springmeier discloses mind-boggling facts and never before revealed truths about the top Illuminati dynasties.

You’ll learn of the secretive, Chinese Li family, which operates with impunity in the U.S.A. and around the world. Along the way you’ll find out why President John F. Kennedy and actress Grace Kelly were killed; who created the United Nations; who controls the two major U.S. political parties; how the Rothschilds invented and control modern-day Israel; who secretly founded false religions such as the Jehovah’s Witnesses; and much, much more. A literal encyclopedia of rare, unbelievable information!

Discover the amazing role these bloodlines have played—and are now wielding—in human history, with family names such as:

Contents

The Astor Bloodline

The Bundy Bloodline

The Collins Bloodline

The DuPont Bloodline

The Freeman Bloodline

The Kennedy Bloodline

The Li Bloodline

The Onassis Bloodline

The Reynolds Bloodline

The Rockefeller Bloodline

The Rothschild Bloodline

The Russell Bloodline

The Van Duyn Bloodline

Merovingian (European Royal Families)

The Top 13 Families & The Mormon Leadership (Moriah & The Mormon Leadership)

Interconnected families:

The Disney Bloodline

The Krupp Bloodline

The McDonald Bloodline

--------------------------------------------------------------------------------

Related Reports

CFR - Council on Foreign Relations member of The Shadow Government

Merovingios - Los Reyes Perdidos

New World Order

Rockefeller Internationalism

The Biggest Secret - The Book

The Bilderberg Group

The Biological Basis of Elitism and "The Divine Right" Rule

The House of Rothschild

The Majestic Project / MJ-12

The Illuminati Formula to Create an Undetectable Total Mind Control Slave

The Trilateral Commission

Return to Temas / Sociopolitica

Return to Fritz Springmeier

Return to Temas / Libros

Return to The Illuminati

Return to "The Family"

Dit zijn de bloedlijnen en zie dat zijn allemaal van een en dezelfde stamvader. Atlantis is een naam die hun allen verbindt. Die staan in die link onder de noemer bloedlijn.
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:49:31 #14
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_72336253
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:26 schreef Hoofdrubbel het volgende:

Duidelijker kan niet lijk me zo.

Nou.......................
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:50:07 #15
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_72336268
Depopulatie door vaccinatie!?

Dat is juist toch weer niet doorgegaan?

En waarom zou een machtig imperium hun voortgang van zoiets triviaals als 'medewerking van de bevolking' af laten hangen om diezelfde bevolking uit te roeien? Denk je niet dat het makkelijker is om op een andere manier biologisch oorlog te voeren?

En als laatste, waarom zou het erg zijn als het zo is? Is het niet gewoon veel makkelijke/ slimmer om gewoon mee te doen? Een mooi huisje te scoren, leuke kindertjes, vakantiegeld en een mooie auto en om op die manier gewoon gelukkig te worden in plaats van jezelf opsluiten in een oude atoom bunker met een internetverbinding en genoeg SPAM voor 2 decennia depopulatie, alleen om maar te overleven?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_72336335
Maar wat staat er en wat zegt het?
quote:
Dit zijn de bloedlijnen en zie dat zijn allemaal van een en dezelfde stamvader. Atlantis is een naam die hun allen verbindt. Die staan in die link onder de noemer bloedlijn.
Ja maar het is niet de bedoeling dat we hier een soort "wat is te vinden onder welke link op die site" topic maken.

Wat is jouw idee hierover, jouw achtergrond hierin en wat heeft Atlantis hierin voor rol?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:52:51 #17
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72336338
Gewoon een discussie opstarten en kijken of men weet van de nieuwe wereld orde en kijken of er mensen zijn die de nieuwe wereld orde verwelkomen of afwijzen en of de geschiedenis al onze toekomst heeft bepaald door een aantal families. (Zoals de Habsburgers of Cassagranda)
pi_72336385
Daar zijn in BNW al meer topics over te vinden

Hoe zie jij de "NWO" dan? En waarom? Motiveren
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:57:30 #19
116015 SicSicSics
pi_72336508
De Kennedy lijn is toch behoorlijk dood? Of begrijp ik dat weer verkeerd? De Habsburgers hebben sinds 1918 ook niet zo veel meer te vertellen gehad toch, of willen ze ons dat juist doen geloven?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_72337357
Atlantis een familienaam
Atlantis stond voor een geavanceerde beschaving, verspreid over de hele wereld. Zij die zich kunnen redden hebben van de catastrofe, hebben zich daarna verspreid over verschillende werelddelen.
En een invasie van aliens in 2012 ? Dat is redeneren vanuit het standpunt dat de Aarde van ons is en dat anderen die willen komen afpakken, maar de Aarde is reeds van hen ... zij hebben het leven hier gestart, net als op alle andere planeten.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:33:18 #21
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72337499
Oke misschien had ik daar ook kunnen posten. Ik heb die topics nog niet gelezen en als het inderdaad allemaal over het zelfde gaan dan zeg ik oke discuseer eerst wel mee met de topics en dan kijken orf ik voldoende kan motiveren om een nieuwe te starten. Zit nog maar pas op FOK dus als u adviezen heeft hoor ik het graag.
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:35:35 #22
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72337565
De Kennedy lijn is toch behoorlijk dood? Of begrijp ik dat weer verkeerd? De Habsburgers hebben sinds 1918 ook niet zo veel meer te vertellen gehad toch, of willen ze ons dat juist doen geloven?

Hebben nog de macht. Zitten in de bankwezen en denk maar aan Otto von Habsburg die namens Duitsland in het Europees parlement zit. Nee hun invloed is bij lange na niet uitgespeeld. Alleen is het van politiek naar zakelijk verplaats.
pi_72337581
Het is geen punt dat je een topic opent hoor en eigenlijk zelfs heel goed ( inzet = )
Maar als advies geef ik je dan wel mee om goed na te denken > Wat wil ik met het topic? Wil ik een algemene discussie, wil ik een bepaald onderwerp uitdiepen, wil ik iets onderzoeken, vragen of juist toelichten?

Wat ik tot nu toe van dit topic begrijp (and correct me if I'm wrong) is dat jij eigenlijk wil uitvinden wat de link is tussen Atlantis en de rijke families die, naar jouw idee, de wereld-elite zijn en die dus de touwtjes in handen hebben.

Zijn er zaken die jou hierin overtuigd hebben en waardoor bijvoorbeeld? (Zo zetten we de discussie weer op de rails )
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:48:35 #24
116015 SicSicSics
pi_72337927
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:35 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Hebben nog de macht. Zitten in de bankwezen en denk maar aan Otto von Habsburg die namens Duitsland in het Europees parlement zit. Nee hun invloed is bij lange na niet uitgespeeld. Alleen is het van politiek naar zakelijk verplaats.
Zat... Tot 10 jaar geleden! Democratisch. Voor het CSU. Zijn zoon is ook behoorlijk gefaald qua politieke cariere in Oostenrijk.

Ik geloof dat de koning van Spanje nog wel verre familie is? Maar goed, die heb het ook niet echt voor het zeggen dacht ik zo!
Fine, fuck you then!
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:55:38 #25
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72338161
De elite traditie die terug gaat naar de middeleeuwen en ik altijd belangstelling heb gehad in Atlantis en het vermoeden heb dat de link vrijmetselaars iets met Atlantis hebben en eigenlijk de voorouders zijn van de huidige invloedrijke familie's. Ik heb daar vragen over en misschien vind ik op deze manier het antwoord wat mij dan kan bevredigen. Heb wel wat kennis erover maar twee weten meer als een. Hiermee hoop ik mijn leven te verrijken met kennis overdracht zodat ik verder met me ontwikkeling kan werken en eventueel die kennis dan ten goede gebruiken in de toekomst. Dat is eigenlijk het verhaal.

Dat andere van Bilderberg groep kwam toevallig aanwaaien en heb daar wel vragen over en wil me niet teveel laten lijden door die sites want die informatie kan ook misleidend zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')