abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72333780
BREDA - In de Dorpsstraat in Ulvenhout is vanmorgen een gewapende overval gepleegd op een bankfiliaal in de Albert Heijn-supermarkt.

Twee mannen bedreigden dindsdagochtend het personeel van de bank. Of er een buit is meegenomen, is nog niet bekend.

De politie is op zoek naar de daders in een grijze BMW 1 serie met het Belgische kenteken RIH-616.

Later meer.

Bron: Bredavandaag

En sorry voor mijn gehaast, de tt klopt niet helamaal, er zit geen bankfiliaal in de AH in Ulvenhout.
Betere titel zou zijn: Gewapende overval supermarkt Ulvenhout dus als een mod het veranderen wil

[ Bericht 15% gewijzigd door blupper op 01-09-2009 10:46:41 ]
pi_72334128
Dat is gewoon de AH, zit geen bank filiaal in:

BREDA - In de Dorpsstraat in Ulvenhout is vanmorgen een gewapende overval gepleegd op een Albert Heijn-filiaal.

Even voor 09.00 uur kwamen de twee mannen de winkel binnen. De twee hadden hun gezicht bedekt en bedreigden personeel met op vuurwapen gelijkende voorwerpen. Op het moment van de overval was de winkel al geopend. Hoeveel klanten er op het moment van de overval aanwezig waren is nog onbekend. De daders zijn er in een auto vandoor gegaan in de richting van de Ulvenhoutselaan.

De politie is op zoek naar de daders in een grijze BMW 1 serie met het Belgische kenteken RIH-616.

Later meer.
pi_72334177
Bedankt voor de update, ik nam ook maar de titel over die de bron ook had bij het eerste bericht.

Maar een gewapende overval, hoop dat de daders snel gepakt worden, er is wel een sms alert verstuurd, ik heb er een ontvangen.
pi_72336908
Ik dacht dat misdrijven met vuurwapens niet voorkomen in dit land, aangezien vuurwapens verboden zijn voor mensen buiten de politie en leger etc.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_72339183
Aangezien er in dit land nogal wat gewapende overvallen voorkomen is het dus mogenlijk om illegaal (of je hebt een vergunning) aan een wapen te komen.
pi_72350563
BREDA - Het Albert Heijn filiaal in Ulvenhout dat dinsdagochtend werd overvallen is weer open. Nadat het sporenonderzoek van politie was afgerond en er nazorg aan de slachtoffers was verleend gingen de deuren weer open. Dat meldt een woordvoerster van de de grootgrutter.

>> Gewapende overval Ulvenhout
>> Ik krijg denk ik een hartstilstand

Het personeel en de tijdens de overval aanwezige klanten kregen direct hulp van de supermarkt. "Daar is een protocol voor. Wij regelen in een situatie als deze de eerste nazorg. Mocht een personeelslid behoefte hebben aan meer hulp dan zorgen wij daarvoor en nemen we contact op met meer professionele hulp."

Er zijn geen gewonden gevallen tijdens de gewapende overval. Verder kan de woordvoerster niets zeggen over de gebeurtenis. "Daar is het nog te vroeg voor. Ik mag in het kader van het onderzoek geen details melden."

Bron: Bredavandaag

Auto is teruggevonden, daders ontbreken nog.

Bron: smsalert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')