Niks mis met een buurt met steegjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Lijkt mij minderjarigquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
Iedereen zou zich schuldig voelen wanneer ze mijn 9 jarige meisje huilend naar buiten zien rennen en haar dode hond op de stoep had zien knuffelen
Meisje = buurmeisjequote:
Die zal er niet veel van gevoeld hebbenquote:
Geef haar een pup!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die zal er niet veel van gevoeld hebben
Ik had trouwens ook geen schade aan mijn waggy, dat is dan ook wel weer positief![]()
Vanavond maar even naar de Bart Smit om iets te kopen voor het buurmeisje, niet dat ze daar haar hond mee terug krijgt, maar wellicht zal ze zich minder verdrietig gaan voelen
Ik denk dat die hond al heel vroeg bij de ouders is weggehaaldquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:11 schreef Tja..1986 het volgende:
Die ouders hadden de hond moeten aanlijnen.
Maar leuk is anders, doodgereden worden door je buurjongen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:11 schreef KudFokker het volgende:
Die zal er niet veel van gevoeld hebben
Ik ben meteen uitgestapt...quote:
Heerlijk scherpquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik denk dat die hond al heel vroeg bij de ouders is weggehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |