Mensen die van alles om hun heen een close-up moeten makenquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:37 schreef o.us het volgende:
Ze zijn iig stoerder dan jou.
Geef linksquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:38 schreef o.us het volgende:
Tevens fipo en topic 8479837983 over dit onderwerp.
Wat moet ik met een camera van 500 euro die dezelfde kwaliteit foto's maakt als mijn telefoonquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:38 schreef Netsplitter het volgende:
TS is jaloers dat hij en geen lekker wijf is en geen Dslr heeft.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:39 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Wat moet ik met een camera van 500 euro die dezelfde kwaliteit foto's maakt als mijn telefoon
Vergelijk de tweede en derde foto nou eens met de foto van dat sletje. Wat voor verschil, qua kwaliteit, moet ik zienquote:
Nah toch maar nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:45 schreef Biefstuk het volgende:
Ik ga fappen en daar maak ik een foto van met mijn telefoon.
Kwaliteit zal er vanaf shinen.
Die foto van het sletje bevat lichte bewegingsslordigheidjes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:42 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Vergelijk de tweede en derde foto nou eens met de foto van dat sletje. Wat voor verschil, qua kwaliteit, moet ik zien![]()
Alleen die eerste is duidelijk een kwaliteitsfoto.
Kwantiteit of kwaliteit?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef De_Vink het volgende:
MOAR PICS!
Tuurlijk johquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:39 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Wat moet ik met een camera van 500 euro die dezelfde kwaliteit foto's maakt als mijn telefoon
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die foto van het sletje bevat lichte bewegingsslordigheidjes.
Iiets wat je niet kan voorkomen met een goedkope compactcam.
Voor de snelle fap kwantiteit, voor de gedegen fap kwaliteit.quote:
Waar zie jij op de 2de foto bewegingsonscherpte?quote:
LED displayquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waar zie jij op de 2de foto bewegingsonscherpte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |