Disney heeft Marvel overgekocht, waardoor het wel eens mogelijk kan worden dat de nieuwste vijand van Spider-man de beruchte Mickey Mouse kan wordenquote:Disney legt vier miljard neer voor Spiderman
Entertainmentgigant Disney koopt Marvel Entertainment en krijgt daarmee de rechten van vijfduizend karakters in handen, waaronder Spiderman en de X-men.
Marvel-aandeelhouders krijgen 30 dollar per aandeel plus 0,745 aandeel in Disney, voor elk aandeel dat ze inleveren. De besturen van Disney en Marvel hebben ingestemd met de deal, nu is het aan de aandeelhouders en de mededingingsautoriteiten om te oordelen. Zo meldt de BBC.
Disney-baas
"Door Marvel toe te voegen aan Disney's merkenportfolio zorgen we voor voldoende gelegenheid voor waardecreatie en lange termijn groei", meldde Disney-baas Robert Iger.
"Disney is het perfecte stal voor Marvel's fantastische bibliotheek van karakters, die bewezen hebben zich goed te lenen voor het creëren van content en licenties voor merchandise", aldus Ike Perlmutter, ceo van Marvel.
Wie zegt dat ze het op de schop gaan gooien? Het is gewoon een investering.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:29 schreef UncleErnie het volgende:
Bah
Marvel figuren waren juist leuk omdat ze niet zo walgelijk zoet hoefden te zijn. X-Men heb ik met plezier gelezen en gekeken, omdat daar de harde werkelijkheid in gold die ze bij Disney zo vaak missen.
Een zeer slecht iets, als dit door de aandeelhouders goedgekeurd wordt.
Dat blijkt wel uit die zin van die Disney-baas.quote:
Natuurlijk doen ze dat. Ze kopen het niet voor niets. Disney moet op termijn altijd alles aanpassenquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het op de schop gaan gooien? Het is gewoon een investering.
Ja. Kwalitatief zeker, naar mijn mening. Maar er zijn ook veranderingen aangebracht. Ook in productie. Of je dat beter vindt of niet, dat maakt niet uit. Pixar en Disney lag qua werkwijze niet zo ver uit elkaar als Marvel en Disney. Verandering zal veel duidelijker merkbaar zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:45 schreef Shoombak het volgende:
Net of Pixar achteruit is gegaan na een overname door Disney?
Ik zie er dus ook geen drama in zoals sommigen hier.quote:"Disney is het perfecte stal voor Marvel's fantastische bibliotheek van karakters, die bewezen hebben zich goed te lenen voor het creëren van content en licenties voor merchandise", aldus Ike Perlmutter, ceo van Marvel.
quote:Marvel-aandeelhouders krijgen 30 dollar per aandeel plus 0,745 aandeel in Disney, voor elk aandeel dat ze inleveren. De besturen van Disney en Marvel hebben ingestemd met de deal, nu is het aan de aandeelhouders en de mededingingsautoriteiten om te oordelen. Zo meldt de BBC.
Ach, met de reboot na Civil Wars had Marvel het toch al verpest voor mij...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:29 schreef UncleErnie het volgende:
Bah
Marvel figuren waren juist leuk omdat ze niet zo walgelijk zoet hoefden te zijn. X-Men heb ik met plezier gelezen en gekeken, omdat daar de harde werkelijkheid in gold die ze bij Disney zo vaak missen.
reboot na Civil War? Dat zou betekenen dat alles terug is bij het oude, wat totaal niet het geval is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:44 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ach, met de reboot na Civil Wars had Marvel het toch al verpest voor mij...![]()
Dan volg ik liever de Ultimate universe.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
reboot na Civil War? Dat zou betekenen dat alles terug is bij het oude, wat totaal niet het geval is.
Het hoeft dus niet terug naar de oude. Gewoon een nieuwe verhaallijn.quote:Reboot, in serial fiction, means a discarding of much or even all previous continuity in the series, to start anew. Effectively, all previously-known fictive history is declared by the writer(s) to be null and void, or at least irrelevant to the current storyline, and the series starts over.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:55 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
[..]
Kans bestaat dus dat een volgende reboot spider-man en x-men in duckstad gaat afspelen
een verhaallijn die direct volgde op Civil War, en er zelfs uit voortkwam. Lekker met een badguy aan het roerquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:55 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
[..]
Het hoeft dus niet terug naar de oude. Gewoon een nieuwe verhaallijn.
Als Disney broodtrommeltjes gaat verkopen met Marvel figuren erop, en een verwijzing naar het Disney merk zal de fatsoensrakkers-afdeling van D. dus eisen dat de content veilig genoeg is naar de maatstaven van het Disney concern.quote:"Disney is het perfecte stal voor Marvel's fantastische bibliotheek van karakters, die bewezen hebben zich goed te lenen voor het creëren van content en licenties voor merchandise", aldus Ike Perlmutter, ceo van Marvel.
Volgens mij weet jij niet hoe groot Disney is, niet alles is zoetzappig. Ze hebben aparte merken voor het meer volwassen content. Het lijkt mij niet dat ze het Marvel logotje gaan vervangen met een Disney logo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:29 schreef UncleErnie het volgende:
Bah
Ik vind het nog steed jammer dat Spider-man niet meer getrouwd is en dat Ben Reilly nog niet is teruggekeerd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:44 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ach, met de reboot na Civil Wars had Marvel het toch al verpest voor mij...![]()
Dan volg ik liever de Ultimate universe.
OK, i k was eerlijk gezegd ook bang dat Disney een setrek invloed zou krijgen maar blijkbaar hoeft dat dus niet per se het geval te zijn. Heb je een voorbeedl van een meer volwassen Disney prduct?? ben wel benieuwd eigenlijk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:29 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet hoe groot Disney is, niet alles is zoetzappig. Ze hebben aparte merken voor het meer volwassen content. Het lijkt mij niet dat ze het Marvel logotje gaan vervangen met een Disney logo.
Sneeuwwitje en de 7 dildo's?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:48 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Heb je een voorbeedl van een meer volwassen Disney prduct??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |