alsof je lager opgeleid bent als je niet bij een "corps" zitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ah, nog een pompeus manneke zonder inhoud.
Maar wat een hilarische grap. Wij als lager opgeleiden kijken allemaal GTST. LOL Maximus
Je moet de wereld even bekijken vanuit de ogen van zo'n uilskuiken. Anders mis je de snedigste grappen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:09 schreef wise het volgende:
[..]
alsof je lager opgeleid bent als je niet bij een "corps" zit.
Ze zijn een clubjequote:Tevens dat ze er allemaal het zelfde eruit zien, ziet er ook niet uit. 50 tal jongens met dezelfde kledij / uiterlijk
Beledig mijn topic niet broodmongoolquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:44 schreef Borstenmannetje het volgende:
Laten we dan in ieder geval dit kuttopic, wat door een kutuser omhoog gekicht is verfraaien met een paint
Ik dacht dat ik net jullie argumenten op een fatsoenlijke manier onderuit had gehaald. Dat jij me dan een mannetje zonder inhoud noemt zegt genoeg over jezelf. Blijf maar lekker in dat waanwereldje waar je je nu in begeeft, dan ga ik nuttige dingen doen. En ja, ik heb me hier speciaal voor aangemeld. Ik ben niet zo'n triest figuur die elke dag 100 berichten gaat posten op een forum omdat ik anders geen vrienden heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ah, nog een pompeus manneke zonder inhoud.
Maar wat een hilarische grap. Wij als lager opgeleiden kijken allemaal GTST. LOL Maximus
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:05 schreef bvovovo het volgende:
[..]
PS. Szura: je moeder heeft een snor!
[..]
Dat jij me dan een mannetje zonder inhoud noemt zegt genoeg over jezelf.
En jij studeert waar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:25 schreef Impulsief het volgende:
Carlous Magnus
Nijmegen
Ga in een echte stad studeren man, pauperjong.
Ik dacht meer over het feit dat je niets inhoudelijks zei. Eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:05 schreef bvovovo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik net jullie argumenten op een fatsoenlijke manier onderuit had gehaald. Dat jij me dan een mannetje zonder inhoud noemt zegt genoeg over jezelf.
Jij zegt hetquote:Blijf maar lekker in dat waanwereldje waar je je nu in begeeft, dan ga ik nuttige dingen doen. En ja, ik heb me hier speciaal voor aangemeld. Ik ben niet zo'n triest figuur die elke dag 100 berichten gaat posten op een forum omdat ik anders geen vrienden heb.
Ik weet toch wel dat je liegtquote:Ik check dit topic nooit meer dus reageren heeft geen zin.
[..]
Ik dacht dat ik net jullie argumenten op een fatsoenlijke manier onderuit had gehaald. Dat jij me dan een mannetje zonder inhoud noemt zegt genoeg over jezelf. Blijf maar lekker in dat waanwereldje waar je je nu in begeeft, dan ga ik nuttige dingen doen. En ja, ik heb me hier speciaal voor aangemeld. Ik ben niet zo'n triest figuur die elke dag 100 berichten gaat posten op een forum omdat ik anders geen vrienden heb.
Xjes,
Ik check dit topic nooit meer dus reageren heeft geen zin.
ja sterf maar lekker!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:36 schreef L0t.. het volgende:
Carolus Magnus, dat is echt een zielig zooitjeWannabe corps.
ja, want hoe kut de stad is bepaalt hoe kut de uni isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:25 schreef Impulsief het volgende:
Carlous Magnus
Nijmegen
Ga in een echte stad studeren man, pauperjong.
je hebt gelijk, wat betreft nijmegen is het net zo goed ook andersom.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:04 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ja, want hoe kut de stad is bepaalt hoe kut de uni is
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |