quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:54 schreef S.Seagal het volgende:
Ik zit nog niet lang op fok en heb nu al een status waar een gemiddelde fokker jaloers op is.
Ik heb van verschillende andere fokkers gehoord dat ze nog nooit iemand zo snel naar de top hebben zien gaan. Natuurlijk doet dit mij goed, maar om mijn lul uit mijn broek te halen en te gaan fappen gaat te ver.
Waar ik mij nu aan stoor is dat ik merk dat veel newbs hier komen en denken dat ze dat ook zomaar kunnen.Ze denken dat het voor iedereen is. Nog maar net aan de hemel en nu al zo sterk shinen
De klacht is dus, de nieuwe fokkers die te snel al denken dat ze in zijn.
Zal ik eens in jou zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:54 schreef S.Seagal het volgende:
Ik zit nog niet lang op fok en heb nu al een status waar een gemiddelde fokker jaloers op is.
Ik heb van verschillende andere fokkers gehoord dat ze nog nooit iemand zo snel naar de top hebben zien gaan. Natuurlijk doet dit mij goed, maar om mijn lul uit mijn broek te halen en te gaan fappen gaat te ver.
Waar ik mij nu aan stoor is dat ik merk dat veel newbs hier komen en denken dat ze dat ook zomaar kunnen.Ze denken dat het voor iedereen is. Nog maar net aan de hemel en nu al zo sterk shinen
Thanks manquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:57 schreef P8 het volgende:
Mensen hier op fok kennen je alleen maar als "de zoon van die hoer die dierlijk zaad uit haar snede heeft lopen".
Maar als jij trots bent op je status, houden zo
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:57 schreef P8 het volgende:
Mensen hier op fok kennen je alleen maar als "de zoon van die hoer die dierlijk zaad uit haar snede heeft lopen".
Maar als jij trots bent op je status, houden zo
Want die heeft je al een half stijve bezorgd en nu wil je het afmaken he.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
nee, van een lekker wijf zodat ik die KANKER OP snel kan vergeten
Ja precies, en nu al zo'n statusquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:58 schreef Gizmo112 het volgende:
Al bijna een half jaar lid, hulde hoor, hulde
Noooooit vn gehoordquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:54 schreef S.Seagal het volgende:
Het is mooi als 1 van de grootheden zelf zoiets zegt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
Hoewel ik TS' OP uit-de, snap ik wat hij bedoelt. Ik kan met precaire zekerheid aangeven of een user tot de crême de la crême van KLB hoort.
Status van newbie jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja precies, en nu al zo'n status
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |