Gequote vanwege het ongekend belabberde taalgebruik en de grote onduidelijkheid.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:24 schreef leolinedance het volgende:
Vroegâh kon je nog lekker surfen over die site en de specs van verschillende motoren van een bepaald model opzoeken. Tegenwoordig, eigenlijk al een hele tijd, is het veranderd. En dat een verandering niet perse positief hoeft te zijn bewijst deze site wel weer. Je selecteerd een auto, model, motor en bouwjaar, drukt op 'ok' en de informatie verschijnt op het scherm. Maar de 1.6 is niet helemaal wat ik zoek, misschien toch een diesel...
Dus pijl terug, de hele kutzooi opnieuw invullen en ik krijg de specs te zien. Nee, een diesel is ook niks. Misschien dan maar de zuinige 1.4 benzine, pijlte terug en wéér de hele kutzooi invullenWat is eigenlijk het verschil tussen de Avantgarde en de Elegance uitvoering? Wéér terug, merk, type, uitvoering en jaartal invullen
![]()
![]()
![]()
Zo blijf ik godverdomme bezig met zoekenEn het was gewoon perfect!
Nou ja, dit is mijn klacht dus...
Gequote vanwege het ongekend belabberde taalgebruik en de grote onduidelijkheid.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:24 schreef leolinedance het volgende:
Vroegâh kon je nog lekker surfen over die site en de specs van verschillende motoren van een bepaald model opzoeken. Tegenwoordig, eigenlijk al een hele tijd, is het veranderd. En dat een verandering niet perse positief hoeft te zijn bewijst deze site wel weer. Je selecteerd een auto, model, motor en bouwjaar, drukt op 'ok' en de informatie verschijnt op het scherm. Maar de 1.6 is niet helemaal wat ik zoek, misschien toch een diesel...
Dus pijl terug, de hele kutzooi opnieuw invullen en ik krijg de specs te zien. Nee, een diesel is ook niks. Misschien dan maar de zuinige 1.4 benzine, pijlte terug en wéér de hele kutzooi invullenWat is eigenlijk het verschil tussen de Avantgarde en de Elegance uitvoering? Wéér terug, merk, type, uitvoering en jaartal invullen
![]()
![]()
![]()
Zo blijf ik godverdomme bezig met zoekenEn het was gewoon perfect!
Nou ja, dit is mijn klacht dus...
Geen zin om er lang op te typen, gewoon voor de voet weg neergeplemt. Je hóeft het overigens niet te lezen...(of een poging doen totquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Gequote vanwege het ongekend belabberde taalgebruik en de grote onduidelijkheid.
Ja, lekker makkelijk en snel ook om alle dealers langs te gaan. Even snel thuis checken wat er mogelijk is is ideaal!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:29 schreef Goofisch het volgende:
Ik ga trouwens gewoon naar de dealer om uit te zoeken wat ik leuk vind.
Heb je iemand met kennis van zaken daar enzo.
ownedquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
vroegâh, toen selecteerd nog met een d geschreven werd
Nee, was maar een voorbeeld. A-klasse heb ik wel veel in gereden vroeger, fijne auto.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:41 schreef Catch22- het volgende:
je wil een a-klasse trouwens?
Dit dusquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:30 schreef Catch22- het volgende:
bovenin staat ; terug naar selectie trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |