Ik reageer welgemeend in jou fobo en dan ben ik een stalker?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest lachen om die scene.
Je zou zo maar rondlopenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik had het eigenlijk over MisterNelson hemzelf, die komt elke keer zeiken om niks in mijn fobo. Typisch geval van aandacht te kort.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik reageer welgemeend in jou fobo en dan ben ik een stalker?
Die film is in zijn totaliteit geniaal.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I'd laugh. For hours.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je zou zo maar rondlopenLoop je nietsvermoedend op Rotterdam Centraal, kom je zo'n vent tegen
Ben blij dat het een film is
Ik kan het me wel voorstellenquote:
Oooh okquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik had het eigenlijk over MisterNelson hemzelf, die komt elke keer zeiken om niks in mijn fobo. Typisch geval van aandacht te kort.
Jij heb een cavia in je FOBOquote:
Niet op reageren danquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Oooh ok
Die gast maakte mij uit voor faler en mboer nadat ik die reactie plaatsten
Heb je ze post alweer verwijderd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet op reageren danWant ook negatieve aandacht is aandacht
Whehehe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik had het eigenlijk over MisterNelson hemzelf, die komt elke keer zeiken om niks in mijn fobo. Typisch geval van aandacht te kort.
Ik ben net terug van Inglourious Basterds.quote:
Ja, ik ben een cavia.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Jij heb een cavia in je FOBO
Ja sorry ik heb een fobotik![]()
Druk zonder na te denken op iedereen zijn fobo
Die gast is zelf een fucking faler. Mijn hints snapt hij niet. Ik reageerde voorheen heel kortaf en nog snapt hij het niet. Ik heb geen zin in hem. Hoe kan hij die hints niet vatten. "SRSLY DUDE, SRSLY?!"quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Oooh ok
Die gast maakte mij uit voor faler en mboer nadat ik die reactie plaatsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |