Ik zie de roos niet? Zo werkt het nooit natuurlijk!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:27 schreef o.us het volgende:
Zet een roos om Marko niet te laten emigreren naar Kroatië!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een grotere hekel aan van die imbecieletjes die geen msn en vrienden hebben, dan de n00bs die TS beschrijftquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:30 schreef trovey het volgende:
Ik ben weer heel blij dat ik niets met MSN te maken heb
Jij hebt zonder MSN geen vriendenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb een grotere hekel aan van die imbecieletjes die geen msn en vrienden hebben, dan de n00bs die TS beschrijft
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:31 schreef Penisbaard het volgende:
Nee, ik ken ze niet. Dit omdat ik alleen mensen op mijn MSN toevoeg die een beetje fatsoenlijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Echt wel, en ik heb msn erbij om ze te bereiken als ik niet IRL bij ze benquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij hebt zonder MSN geen vrienden, ik wel
Zet 3 rozen in je naam als je wil dat de_boswachter 'geanaaliseerd' wordt door 500 bosnegersquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Zet een bloemetje in je MSN naam als je Georgina de ontmaagding gunt.
Psst voor het MSN-tijdperk kon je je vrienden ook al prima bereiken...op bezoek gaan of via de telefoon, ik heb daar genoeg aan, jij blijkbaar niet, even goede vriendenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Echt wel, en ik heb msn erbij om ze te bereiken als ik niet IRL bij ze ben
Handig zeg, dat MSN
Done.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Zet een bloemetje in je MSN naam als je Georgina de ontmaagding gunt.
quote:
Jij bent altijd lief.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Psst voor het MSN-tijdperk kon je je vrienden ook al prima bereiken...op bezoek gaan of via de telefoon, ik heb daar genoeg aan, jij blijkbaar niet, even goede vrienden
waaraan?quote:
Eline, lieve naamquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:45 schreef o.us het volgende:
Morgen heb ik pas échte lollers op mijn msn-lijst.
Hier tot zo ver:
[ afbeelding ]
:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |