Ben je nou echt te lui om zelf even de manual door te lezen? Ik zou trouwens nooit meer een DVD speler zonder HDMI aansluiting en een goede upscaler kopen, maar dat moet je zelf weten natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:10 schreef strontboer het volgende:
Hallo,
ik ben op zoek naar een goedkope dvd speler voor mn films. De dvd speler moet divx en xvid weergave hebben en ondertitels afspelen (srt). Ik heb de LG DVX440 op het oog, maar is het bij deze dvd speler ook mogelijk om de film (avi) en de ondertiteling (srt) op een dvd te branden en af te spelen zonder de ondertiteling eerst vast in de film te "bakken? Zijn er nog meer mensen die deze dvd speler hebben? zo ja, hoe bevalt ie?
Iedereen alvast bedankt voor zijn of haar reactie
strontboer is niet lui, maar maakt reclame voor LG.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:44 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ben je nou echt te lui om zelf even de manual door te lezen? Ik zou trouwens nooit meer een DVD speler zonder HDMI aansluiting en een goede upscaler kopen, maar dat moet je zelf weten natuurlijk.
Geen van beide is van toepassing. Ik heb je wel even gerapporteerd als spammer, want je geeft het tenslotte zelf toe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:00 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kijk die snapt het
@ Riparius: Leer lezen of zet een bril op!!!
Omg, dat ging dan onbedoeld XDquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:56 schreef Riparius het volgende:
[..]
Geen van beide is van toepassing. Ik heb je wel even gerapporteerd als spammer, want je geeft het tenslotte zelf toe.
hjbquote:
Kieskeurig had ik al gechecktquote:Op woensdag 2 september 2009 11:11 schreef Bart het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/dvd-speler/lg/dvx440/reviews/326912/
ah, kijk daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
op een LG DivX speler die ik een jaar of 2 geleden kocht kon dit, mits de bestanden (film en sub) exact dezelfde naam hebben. Overigens kon die LG ook omgaan met .sub en .idx-bestanden.
Het lijkt mij, zonder de handleiding gelezen te hebben, dat dit ook wel lukt op dit 2 jaar nieuwere model.
ik heb geen idee, het ding is inmiddels bij het grof vuil omdat ie niet meer aan wilde. Heb nu een Philips met dezelfde mogelijkheden+usb, maar ide bevalt me minder. minder fijne menu's, een raar volumeprobleem en soms wat glitches in de ondertitels.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:28 schreef strontboer het volgende:
[..]
ah, kijk daar heb ik wat aanbedankt voor de info
btw hoe heet die divx speler van LG?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |