De 2e vind ik erg mooi!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:10 schreef snakelady het volgende:
hmm, mijn enige soort van landschapsfoto die ik heb zijn deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben nooit met landschapsfoto's bezig terwijl ik ze wel heel erg kan waarderen, misschien er toch maar eens op uit gaan.
zie wel al heel veel hele mooie voorbijkomen!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind ze nogal fraai hoor Snakelady, heel mooie lucht!!
Afgelopen zondag was het hier erg mooi weer, en ik ben er weer een dagje op uitgetrokken met wat aardige resultaten, zelf vind ik deze eigenlijk de mooiste. Het is een gedeelte van de bergen aan het Fjord in Killary, Connemara. Dus ik denk dat ik die ga inzenden. Klikbaar voor groter.
[ link | afbeelding ]
Je bedoelt de mist? Logisch, 7 uur 's ochtends op die hoogte.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:44 schreef Omniej het volgende:
Erg mooie locatie Wiebeldak, maar fotografisch gezien ben ik beter van je gewend.
De kleine versie is wel okay, maar in de grote stoor ik me ontzettend aan die 'waas' over de hele foto.
Chiang Maiquote:Op donderdag 17 september 2009 21:52 schreef Noxa het volgende:
[ afbeelding ]
Als je van goud houdt.
foto van je ouders laten afdrukken en aan je ouders geven dan zijn die ook weer blijquote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
even een verrassende locatie tussen al die exotische oorden, Ik denk niet dat ik deze instuur, ik zou niet weten wat ik met deze foto op canvas zou moeten...
[ afbeelding ]
Poe... Normaal gesproken ben ik wel goed in het kiezen van een foto als iemand anders dat niet kan, maar nu weet ik het ook even niet.quote:
Het staat dan niet in de OP, maar de wedstrijd van deze maand heeft betrekking op TRV.quote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
even een verrassende locatie tussen al die exotische oorden, Ik denk niet dat ik deze instuur, ik zou niet weten wat ik met deze foto op canvas zou moeten...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:19 schreef Xilantof het volgende:
Alle foto's die ik tot *net* in mijn inbox vond zijn geplaatst
Poeh, das moeilijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hee allemaal,
ik heb eindelijk mijn foto's uitgezocht en denk dat ik wel me kan doen deze keer... alleen nu kan ik niet kiezen
ze zijn alleen verkleind, niet bewerkt (ik ben niet goed met photoshop
). Dus graag jullie mening:
#1 - Doodsvlei - Namibië
[ afbeelding ]
#2 - Doodsvlei 2
[ afbeelding ]
#3 - Gletsjer Chili
[ afbeelding ]
#4 - Namibië
[ afbeelding ]
#5 - Patagonië
[ afbeelding ]
#6 - Victoria Falls
[ afbeelding ]
Alvast bedankt!
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind juist de tweede het mooist, juist omdat die horizon in het midden loopt. Hij is daar, in tegenstelling tot bij de eerste, ook recht.
Die tweede springt eruit door het lijnenspel dat dus ontstaat met de horizon in het midden, het blauw, het bruin en het geel van respectievelijk lucht, berg, zand, en dat dan weer doorsneden door de takken en de tekening in het gele zand, die op de eerste niet te zien is.
Dank je voor je uitgebreide uitlegquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
Poe... Normaal gesproken ben ik wel goed in het kiezen van een foto als iemand anders dat niet kan, maar nu weet ik het ook even niet.
Eigenlijk vind ik ze alle zes toch wel erg fraai, hoewel ik de laatste het minst van allemaal vind. De locatie van 6 is gaaf, maar de foto zelf doet me niet zoveel. Heb ook het idee trouwens dat de horizon er ontzettend scheef staat, maar het water lijkt wel weer recht naar beneden te vallen dus het zal wel kloppen.
Anyway:
1 & 2: prachtige kleuren, zo met die strakblauwe lucht, terrakleurige bergen en mooie zoutgrond. Vooral nummer 2 vind ik heel geslaagd, omdat je daar ook zo mooi die 'gekraakte' grond ziet. Die foto heeft ook gewoon een leuke vlakverdeling.
3: ook weer een fantastisch mooie plek natuurlijk. Fotografisch gezien is er denk ik niets mis met #3, maar op de een of andere manier boeit hij me minder dan 1 en vooral 2.
4: haalt het ook niet bij 1 & 2 wat mij betreft. Die 'zandpiramide' is erg mooi, maar de grond onderaan maakt de foto er niet mooier op en de lucht is toch een stuk minder strak blauw dan op de eerste twee foto's.
5: fraaie plaat.Vooral de kleuren doen 't hem weer... Mooie lichtblauwe zee, wat groene bebossing en daarachter een hoop besneeuwde bergen en een imposante wolkenlucht. 't Is ook een combinatie die ik niet zo snel in één foto verwacht eigenlijk, dat maakt deze wel leuk.
Voor mij springen dus vooral 1, 2 en 5 eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |