quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zijn dat die twin towers in Kuala Lumpur (hoe spel je dat?)
quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 03:52 schreef Timmos het volgende:
De Erasmusbrug @ Night.. En dan weer net even iets anders?
[ afbeelding ]
Morgen even kijken voor een mooier effect, wil nu bed
Thanks voor de reactiesquote:Op zondag 6 september 2009 10:34 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang was de sluitertijd hier?
Edit: en zat je op een boot trouwens
nummer ze evenquote:Op zondag 6 september 2009 13:16 schreef mash_ het volgende:
kan ook zijn dat het er 1 van de safari word maar tot nu toe 1 van deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind nummer 1 mooiquote:Op zondag 6 september 2009 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb laatst deze geschoten, maar ben er niet kapot van
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
#1quote:Op zondag 6 september 2009 22:17 schreef Timmos het volgende:
1 van deze 2 zal het worden.. Voor nu dan toch, maar denk niet dat ik wat leukers ga vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit jouw rijtje is #4 eigenlijk de enige die me aanspreekt. 1 t/m 3, 5 en 6 vind ik eerlijk gezegd meer kiekjes. Weliswaar van erg mooie plekken (zoals #6), maar qua foto vind ik ze niet bijzonder.quote:Op maandag 7 september 2009 09:12 schreef mash_ het volgende:
iemand nog wat over mijn fotos?? welke zal ik inzenden?
Nee. Maar ik ga binnenkort (met de camera) een fietstochtje door de stad maken, ik hou het in gedachtenquote:Op zondag 6 september 2009 22:51 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zegt de Fruitlaan je wat? Aan de kant van de Rijnhaven
het hoeft niet eens buiten te zijn toch?quote:Op maandag 7 september 2009 19:53 schreef Csbs het volgende:
Als het weer meewerkt en het licht goed is, kun je overal een mooie locatie van maken.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het hoeft niet eens buiten te zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |