quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:47 schreef EchnaDarr het volgende:
OMG, wat moet ik hier nu mee.
Zullen we de prijs alvast aan ElizabethR geven?
LOL, dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:47 schreef EchnaDarr het volgende:
Nogal flauw van je. Ik heb 3x een prijs gewonnen, waarvan 2x met een foto die niet eens iets specifiek met Ierland te maken had, te weten een meisje op straat, en die straat had net zo goed in Groningen kunnen zijn want je ziet absoluut niet dat het in Galway is, en een foto van een stel broden en pruimen voor de eet- en drinkwedstrijd. Er zijn wel meer vakantielokaties behalve Ierland waar prachtige foto's van gemaakt kunnen worden hoor. Ik weet niet waar jij op vakantie bent geweest, maar daar heb je vast wel mooie foto's van.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:47 schreef EchnaDarr het volgende:
Serieus, maar waar, het was niet flauw bedoeld. Ook ik ben verliefd op die fantastische platen van Ierland die je hier met enige regelmaat neerploft.quote:
Niet doen. Gewoon een mooi Iers landschap opsturen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:10 schreef ElizabethR het volgende:
Maar om jou een plezier te doenzal ik een foto insturen van Nederland, waar ik op vakantie ben geweest. Bijvoorbeeld gewoon een Amsterdams grachtje.
Oy, trek je tenen 's in!quote:
Oke, sorry dat ik het verkeerd interpreteerde. Op mij kwam het echt over alsof fotograferen in Ierland per definitie foto's op zou leveren die iedereen mooi zou vinden, terwijl dat gewoon absoluut niet waar is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:47 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oy, trek je tenen 's in!Ik las het ook als een oprecht compliment hoor, en dat verdienen je prachtige landschapsfoto's ook, Iers of ergens anders vandaan.
Prachtige fotoquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:31 schreef k_man het volgende:
Mooie locaties... daar kun je echt álles onder vatten.
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat Ierland voor jou net zo gewoon is als dat Nederland dat voor ons is. wat dat betreft heb je dus een puntje voor: jouw landschappen zijn voor ons mooier dan onze 'eigen' eigenschappen. Maar dat zou net zo goed gelden voor de landschappen van een Nederlander in het Verre Oosten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oke, sorry dat ik het verkeerd interpreteerde. Op mij kwam het echt over alsof fotograferen in Ierland per definitie foto's op zou leveren die iedereen mooi zou vinden, terwijl dat gewoon absoluut niet waar is.
Je hoeft niet ver te reizen om mooie dingen te zien.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:31 schreef k_man het volgende:
Mooie locaties... daar kun je echt álles onder vatten.
[ link | afbeelding ]
Zegquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:47 schreef EchnaDarr het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZegIk heb er ook nog wel wat in de aanbieding hoor
![]()
Hehequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef Xilantof het volgende:
Mooie locaties!
Ben jij op doortocht een mooie plek tegen gekomen? Een idyllisch stadjes? Een prachtig landschap? Een blauw strand? Kortom een mooie locatie die een foto waard was? Stuur dan die shot in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |