quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja sorry, prostitutie is m'n ding niet
Ja, maar opties open houden enzo.. wil volgend jaar een jaar in Engeland studeren, dus wil ook een beetje sparen daarvoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:42 schreef bleiblei het volgende:
Jij gaat binnenkort toch naar Azie?
Wel relaxt, dit is echt het moment om de wereld rond te reizen.
Moet je een pets?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:42 schreef bleiblei het volgende:
Jij gaat binnenkort toch naar Azie?
Wel relaxt, dit is echt het moment om de wereld rond te reizen.
Hoe groot is dat ding van jullie?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:47 schreef bleiblei het volgende:
Onze boom is trouwens wel echt vet relaxt.
En inu, onze tv te groot, we wilden eigenlijk een maatje kleiner, maar deze leek qua formaat wel perfect bij de MM.Ach, uiteindelijk bevalt ie wel
. Groter is in ieder geval in de meeste gevallen niet beter!!
Neequote:
Oh, skjoes mie denquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:47 schreef bleiblei het volgende:
Onze boom is trouwens wel echt vet relaxt.
En inu, onze tv te groot, we wilden eigenlijk een maatje kleiner, maar deze leek qua formaat wel perfect bij de MM.Ach, uiteindelijk bevalt ie wel
. Groter is in ieder geval in de meeste gevallen niet beter!!
Volgens mij wil ie niet dat ik een jaar de wereld rond ga reizen oidquote:
Nog niets.quote:
Beneden 40, boven iets van 20quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding van jullie?
Wil die ook in mijn bed liggen? En met me zoenen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef bleiblei het volgende:
Of zijn er naast Inu geen leuke vrouwen in je leven die je mee kan nemen op uitjes?
Je mag SQ anders wel lenen hoor.
Ah, is het daar om te doen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wil die ook in mijn bed liggen? En met me zoenen?.
Zou ik als ik jou was niets van aan trekken. Ben je eindelijk van J af, begint er een andere J te mekkeren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, skjoes mie denmaar deze is wel handelbaar genoeg vind ik
hij staat iig veel mooie dan dat lelijke bakbeest
[..]
Volgens mij wil ie niet dat ik een jaar de wereld rond ga reizen oid
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, is het daar om te doen...
Ik zal het ff vragen. Maar dan wil ik wel borg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |