Groentjequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef Dqod het volgende:
Sta ik er nog niet tussen bij kwaliteitsusers
Niet!quote:
Stuur een naaktfoto van jezelf naar BobbyB en je komt er tussenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet!
Ik was er al eens eerder..
Maar ok, toen een tijdje niet
kwaliteitsusers hebben hun tieten gepost of de tietjes van hun zusje of hun wijffiequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef Dqod het volgende:
Sta ik er nog niet tussen bij kwaliteitsusers
Als je een foto van je tietjes post mag je erin, dat is de toelatings-testquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet!
Ik was er al eens eerder..
Maar ok, toen een tijdje niet
dan w8 ik het geduldig afquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
Bij mij duurde het ook een paar weken. Boeiend.
Jongeuhhh.. Dan ga je toch ff fappen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef gers het volgende:
owja en lesbos![]()
BEETJE MIJ EEN STIJVE FALLUS GEVEN
Zou ik best een keer heen willen, schijnt best leuk te zijn daar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef gers het volgende:
owja en lesbos![]()
BEETJE MIJ EEN STIJVE FALLUS GEVEN
midden in de stad voor een kroeg dat durf ik nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jongeuhhh.. Dan ga je toch ff fappen..
Potverdorie nu zie ik het ookquote:
quote:
Naar een stijve fallus ? Daar kan het leuk zijn jah voor een vrouwquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zou ik best een keer heen willen, schijnt best leuk te zijn daar.
Dat was Dqod in actiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |