beelschermen altijd via internet kopenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:39 schreef Onnoman het volgende:
Pixel garantie voor een beeldscherm is nog best prijzig, persoonlijk vind ik pixelgarantie een beetje overdreven.
Als ik nu een nieuw beeldscherm aanschaf, en vertoond al direct enkele of meerdere dode pixels, geld de standaard garantie dan niet?
Of winkels met een makkelijke omruilgarantie als Saturn/Mediamarkt, als je een dode pixel ziet breng je gewoon dat scherm direct terug.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef raaavi het volgende:
[..]
beelschermen altijd via internet kopen
mocht er een pixel defect aanwezig zijn
terug sturen onder de regeling : koop op afstand
Nee, dat is het niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:50 schreef kievit19 het volgende:
het scherm werkt dan toch niet zoals het hoort te doen , lijkt mij eigenlijk gewone garantie (ook als dit in het eerste jaar gebeurt) gewoon productiefout
wat is het dan wel ?? een goed werkend product volgens jou ?quote:
Alsjeblieft.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:53 schreef kievit19 het volgende:
[..]
wat is het dan wel ?? een goed werkend product volgens jou ?
in 99% v/d gevallen lukt het dan wel ja.. helaas is die wet zo wazig omschreven dat ze kunnen weigeren als je aankomt met geopend productquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef raaavi het volgende:
[..]
beelschermen altijd via internet kopen
mocht er een pixel defect aanwezig zijn
terug sturen onder de regeling : koop op afstand
Die standaard is inmiddels vervangen.quote:
ik ga een 21.5 inch beeldscherm kopen die erg goed in de beoordelingen valt op sites als tweakers hardware.info alternate en kieskeurig.. 21.5 inch voor maar 159 euro!! ik zou zeggen Doen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:51 schreef edkedk het volgende:
Het is de grootste onzin met die pixel garantie. Laat je niets wijsmaken en betaal geen cent meer !
In de winkel waar je het scherm koopt moet er bij het product vermeld staan (voordat je hem koopt) dat je mogelijk een defect scherm koopt vanwege één of meer dode pixels. Staat dat er niet bij dan moet de verkoper dat mededelen in de winkel. Is dat beiden niet het geval dan mag je verwachten dat je een foutvrij scherm koopt (lees: 0 dode pixels).
Tegenwoordig is de technische revolutie al dusdanig ver dat er foutvrije schermen geproduceerd kunnen worden. Dan mag jij dat ook verwachten van een scherm dat je koopt.
Spreek desnoods in de winkel af (schriftelijk met handtekening van de verkoper) dat je het scherm kan retourneren en geld terug als er een dode pixel wordt geconstateerd.
dus een auto waarvan 1 band kapot is moet je maar accepteren als gloednieuw , omdat de andere 3 banden nog wel heel zijn ??quote:
ja of een hoer met maar 1 tiet!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:21 schreef kievit19 het volgende:
[..]
dus een auto waarvan 1 band kapot is moet je maar accepteren als gloednieuw , omdat de andere 3 banden nog wel heel zijn ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |