abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:39:46 #1
242879 Onnoman
The On And Only
pi_72318152
Pixel garantie voor een beeldscherm is nog best prijzig, persoonlijk vind ik pixelgarantie een beetje overdreven.
Als ik nu een nieuw beeldscherm aanschaf, en vertoond al direct enkele of meerdere dode pixels, geld de standaard garantie dan niet?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_72318309
Pas na 2 dooie/luie pixels, of zo.
pi_72318361
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:39 schreef Onnoman het volgende:
Pixel garantie voor een beeldscherm is nog best prijzig, persoonlijk vind ik pixelgarantie een beetje overdreven.
Als ik nu een nieuw beeldscherm aanschaf, en vertoond al direct enkele of meerdere dode pixels, geld de standaard garantie dan niet?
beelschermen altijd via internet kopen

mocht er een pixel defect aanwezig zijn

terug sturen onder de regeling : koop op afstand
pi_72318423
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef raaavi het volgende:

[..]

Of winkels met een makkelijke omruilgarantie als Saturn/Mediamarkt, als je een dode pixel ziet breng je gewoon dat scherm direct terug.
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:50:28 #5
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_72318539
het scherm werkt dan toch niet zoals het hoort te doen , lijkt mij eigenlijk gewone garantie (ook als dit in het eerste jaar gebeurt) gewoon productiefout
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_72318545
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:50 schreef kievit19 het volgende:
het scherm werkt dan toch niet zoals het hoort te doen , lijkt mij eigenlijk gewone garantie (ook als dit in het eerste jaar gebeurt) gewoon productiefout
Nee, dat is het niet.
pi_72318556
Het is de grootste onzin met die pixel garantie. Laat je niets wijsmaken en betaal geen cent meer !
In de winkel waar je het scherm koopt moet er bij het product vermeld staan (voordat je hem koopt) dat je mogelijk een defect scherm koopt vanwege één of meer dode pixels. Staat dat er niet bij dan moet de verkoper dat mededelen in de winkel. Is dat beiden niet het geval dan mag je verwachten dat je een foutvrij scherm koopt (lees: 0 dode pixels).

Tegenwoordig is de technische revolutie al dusdanig ver dat er foutvrije schermen geproduceerd kunnen worden. Dan mag jij dat ook verwachten van een scherm dat je koopt.

Spreek desnoods in de winkel af (schriftelijk met handtekening van de verkoper) dat je het scherm kan retourneren en geld terug als er een dode pixel wordt geconstateerd.
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:53:03 #8
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_72318619
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:50 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet.
wat is het dan wel ?? een goed werkend product volgens jou ?
Cause all I ever do
pi_72318630
Koop gewoon niet bij een winkel waar ze aan pixelgarantie doen. Grote kans dat je op andere gebieden ook belazerd wordt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72318686
Pixel garantie is zoooooo 2002
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:55:41 #11
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_72318711
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:53 schreef kievit19 het volgende:

[..]

wat is het dan wel ?? een goed werkend product volgens jou ?
Alsjeblieft.
pi_72318739
Waarom zou je pixelgarantie nemen als je het binnen 8 dagen terug kan sturen door de wet van Kopen op Afstand? Gewoon bij een webshop kopen dus.
pi_72318789
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef raaavi het volgende:

[..]

in 99% v/d gevallen lukt het dan wel ja.. helaas is die wet zo wazig omschreven dat ze kunnen weigeren als je aankomt met geopend product
pi_72318935
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:55 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

Alsjeblieft.
Die standaard is inmiddels vervangen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:17:17 #15
242879 Onnoman
The On And Only
pi_72319523
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:51 schreef edkedk het volgende:
Het is de grootste onzin met die pixel garantie. Laat je niets wijsmaken en betaal geen cent meer !
In de winkel waar je het scherm koopt moet er bij het product vermeld staan (voordat je hem koopt) dat je mogelijk een defect scherm koopt vanwege één of meer dode pixels. Staat dat er niet bij dan moet de verkoper dat mededelen in de winkel. Is dat beiden niet het geval dan mag je verwachten dat je een foutvrij scherm koopt (lees: 0 dode pixels).

Tegenwoordig is de technische revolutie al dusdanig ver dat er foutvrije schermen geproduceerd kunnen worden. Dan mag jij dat ook verwachten van een scherm dat je koopt.

Spreek desnoods in de winkel af (schriftelijk met handtekening van de verkoper) dat je het scherm kan retourneren en geld terug als er een dode pixel wordt geconstateerd.
ik ga een 21.5 inch beeldscherm kopen die erg goed in de beoordelingen valt op sites als tweakers hardware.info alternate en kieskeurig.. 21.5 inch voor maar 159 euro!! ik zou zeggen Doen!

De winkel review is ook voldoende, dus mensen.. gewoon doen zonder pixelgarantie?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:21:31 #16
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_72319719
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:55 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

Alsjeblieft.
dus een auto waarvan 1 band kapot is moet je maar accepteren als gloednieuw , omdat de andere 3 banden nog wel heel zijn ??
Cause all I ever do
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:22:31 #17
242879 Onnoman
The On And Only
pi_72319755
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:21 schreef kievit19 het volgende:

[..]

dus een auto waarvan 1 band kapot is moet je maar accepteren als gloednieuw , omdat de andere 3 banden nog wel heel zijn ??
ja of een hoer met maar 1 tiet!
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')