Nee. Ik heb geen zin om mijn prive omstandigheden uit te leggen. Maar ik heb het niet bond gemaakt en het is buiten mij om gegaan (verlies baan, inkomen, koopwoning met restschuld).quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Me dunkt, het is niet in het belang van de schuldeiser dat jij ziek wordt door ondervoeding, onderkoeling of wat dan ook, veroorzaakt door te weinig geld om van te leven. Dus: neem contact op met de schuldeiser en kijk of er een regeling te treffen valt, bv 50 euro minder inhouding per maand ofzo. Maar als ze nee zeggen, pech gehad.
Trouwens, met "leven" bedoel ik dus niet uitgaan of andere vrijetijdsbestedingen. Kennelijk heb je het zo bont gemaakt dat men beslag op je loon mag leggen, en in die situatie is uitgaan e.d. even niet aan de orde.
Ja, dat zit er dik in.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:47 schreef delapoko het volgende:
Maar ben bang dat het geld dat ik van de 2e baan verdien direct wordt ingehouden door de schuldeiser.
Daarom is mijn vraag ook hoe ik WEL extra kan verdienen. De schuld wordt gewoon netjes afbetaald.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat zit er dik in.
Tenzij je zwart gaat werken.
Er is een reden waarom de schuldeiser je loon mag inhouden, en daar zal geen verandering in komen als je een 2e, 3e of 16e baan erbij neemt. Het enige dat zal gebeuren is dat je sneller van de schuld af bent.
Of zoals ik al zei: neem contact op met de schuldeiser.
Was dat maar zo makkelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt natuurlijk ergens zwart aan de slag gaan. Dat komt die schuldeiser dan nooit te weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |