Wij hebben laatst een dag zonder stroom gezeten, zaten tv te kijken en opeens *pats* stroom dr af, ik naar beneden, naar die keet toe: "hoi, heb jij een bak koffie voor me?"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ja zieke shit, je kan nog wel rijden/parkeren maar overal ligt zand, staan containers etc.. Binnen een paar weken komt het hier ook denk ik. Wordt leuk met boodschappen doen, over die vlonders
We hebben trouwens 1 dag geen internet/telefoon gehad door die graafwerkzaamheden en het water is al weken troebel (allemaal luchtbelletjes er in, het lijkt nu net van dat witte Smirnoff
Hou maar op schei maar uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hahaha ja ik vrees dat we aan dat soort toestanden moeten gaan wennen.. Maarja, het is even doorbijten, het zal uiteindelijk wel beter worden want een opknapbeurt kon de buurt wel gebruiken.
Al die hoge bomen zijn weg, das heel erg jammer, vind ik... Die heggetjes konden mij overigens ook gestolen worden, maar ik hoop wel dat we weer mooie bomen terug krijgen, anders moeten we ook de vogels missen die daar elk jaar een nest hebben enzo. Die parkieten zijn zo leuk... Gelukkig zitten die nu met heel veel tegelijk bij mijn vriendje in de tuinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:55 schreef El_Liberaliste het volgende:
Het is idd flink kaal zo zonder het groen.. Nou moet ik zeggen dat ik (met alle respect) die lage heggetjes en struikjes in de buurt van jouw woning nooit echt mooi heb gevonden, maar ik hoop dat er iets moois voor terugkomt. Vind het wel erg zonde van die enorm hoge/dikke boom die op het kruispunt Wbthln/Lindenln stond..
Maar goed, ik hoop dus op wat meer vrolijke struikjes en boompjes ipv die prikkeldingen
Die zitten hier in de tuin nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:04 schreef El_Liberaliste het volgende:
Zomaar kapen jullie de parkieten, het valt me idd op dat ik er niet veel meer heb gezien de laatste tijd
Geen idee, ik weet alleen dat de sneltram met veel vertraging vanuit richting Amsterdam kwam (toen was het al 17u geweest) en uiteindelijk ook met een slakkegangetje daar overstak. Toen stond er nog volop politie, vanalles afgezet, er stond zelfs een auto van forensisch onderzoek.... Dus wat daar was geen idee, maar best zal het niet geweest zijn... Het zal over een week wel in het suffertje staanquote:Op woensdag 4 november 2009 16:38 schreef Pien85 het volgende:
Iemand toevallig al enig idee wat er rond een uur of 3 precies gebeurd is op de kruising sportlaan/beneluxbaan?
Nja, geloof dat er gewoon iemand is geweest die vond dat ie bij wegwerkzaamheden minder goed uit hoefde te kijken als ie door rood reedquote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat de sneltram met veel vertraging vanuit richting Amsterdam kwam (toen was het al 17u geweest) en uiteindelijk ook met een slakkegangetje daar overstak. Toen stond er nog volop politie, vanalles afgezet, er stond zelfs een auto van forensisch onderzoek.... Dus wat daar was geen idee, maar best zal het niet geweest zijn... Het zal over een week wel in het suffertje staan
Dat was er dusquote:AMSTELVEEN - [update 17.04 uur] Twee leerlingen zijn woensdagmiddag op de Beneluxbaan in Amstelveen door een auto geschept. De twee meiden (vermoedelijk rond de vijftien jaar) werden aangereden toen zij de tram wilden halen. De toestand van de slachtoffers is nog onbekend. De traumahelikopter is opgeroepen om eerste hulp te verlenen.
Bron
Hoi mede-Amstelvenerquote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef maess het volgende:
heey vet, een amstelveen topic, hoi veenertjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |