Je zou nog maar 9 jaar op school zittenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:18 schreef Bevin het volgende:
Doe maar over 9 jaar als ik klaar ben.
Ja!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:19 schreef k_man het volgende:
Waar moet je dan nog elitair over doen?
Pfff, als je niet meer neer kunt kijken op HBO-scholieren is de lol er toch wel af hè?
In feite is het al zo... HBO heet ook al bachelor en met HBO kun je vaak ook een universitaire master doen.quote:
De naam van de universiteit, de studie (studie op niveau A of B), de cijfers, ik ben er wel een voorstander van dat een diploma op zich minder veelzeggend wordt. Ook is het onderscheid tussen WO en HBO echt niet meer van deze tijd, op zich een goed idee dus van de minister. Nog beter is het echter als de overheid zich terug trekt uit het onderwijs, hogescholen en universiteiten moeten zelf kunnen bepalen aan welke studenten zij les geven en hoe zij het onderwijs vorm geven.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
gaat dan de naam van de universiteit bepalen wat je diploma waard is?
Opzich is daar niets mis mee. Ik ben benieuwd wat dat gaat betekenen voor de betaalbaarheid van verschillende universiteitenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De naam van de universiteit, de studie (studie op niveau A of B), de cijfers, ik ben er wel een voorstander van dat een diploma op zich minder veelzeggend wordt. Ook is het onderscheid tussen WO en HBO echt niet meer van deze tijd, op zich een goed idee dus van de minister.
Totale onzin, er zijn zat WO studies die makkelijker zijn dan bijvoorbeeld TN-HBO.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:28 schreef Skylark. het volgende:
Flikker op, WO is moeilijker dan HBO, dus is het niet eerlijk voor de mensen die nu WO doen.
Ja, laat de breezerboys en marrokanen maar op hetzelfde niveau als de hardwerkende studentquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:28 schreef damsco het volgende:
Goed idee. Pak meteen ook het basisonderwijs en MBO instellingen erbij. Gewoon 1 diploma voor iedereen.
Begin eens met lezen zou ik zeggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:28 schreef damsco het volgende:
Goed idee. Pak meteen ook het basisonderwijs en MBO instellingen erbij. Gewoon 1 diploma voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |