Een telecommaatschappij dat maandelijks de abonnementsgelden van mijn gsm abo's incasseert, heeft enkele dagen geleden een verkeerd bedrag van de rekening afgeschreven. Nu wil ik het bedrag weer laten storneren, maar ik begrijp niet precies wat ABN AMRO bij de voorwaarden vermeld.
Voorwaarden:
quote:
Terugboeking van het afgeschreven bedrag is mogelijk binnen 30 kalenderdagen als:
- U een doorlopende machtiging hebt afgegeven, bijvoorbeeld aan uw energiebedrijf.
- U een telefonische eenmalige machtiging hebt afgegeven, bijvoorbeeld bij een telefonische aankoop.
- U een eenmalige actie machtiging hebt afgegeven, bijvoorbeeld aan een goed doel.
Terugboeken van het afgeschreven bedrag is mogelijk binnen 5 werkdagen wanneer:
- U een telefonische doorlopende machtiging kansspelen hebt afgegeven, bijvoorbeeld aan een loterij.
- U een doorlopende machtiging bedrijven hebt afgegeven.
Iemand enig idee wat het verschil is tussen de 2 dikgedrukte zinnen? Bij de ene kan je het binnen 30 dagen laten storneren, bij het andere slechts 5 dagen?