Maar wel lekker goedkoopquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:38 schreef Neroje het volgende:
De veiligheid is ook slecht, om maar niet te beginnen over het onderwijs
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:38 schreef Neroje het volgende:
De veiligheid is ook slecht, om maar niet te beginnen over het onderwijs
Wat had jequote:Op maandag 31 augustus 2009 17:40 schreef Graseter het volgende:
Ik had bij sim city altijd van die boompjes waardoor ik elke maand 100.000§ kreeg
Maak je eigen topicquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:39 schreef dronkeykong het volgende:
Ik kijk nu richting Schiphol/Amstelveen en zie een ontiegelijke rookwolk omhoog stijgen, iemand die iets meer weet?
Simcity is hipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo is het niet leuk natuurlijkquote:
Welquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:54 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Maar zo is het niet leuk natuurlijk
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Simcity is hipBarbaar, Simcity is een keizerspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik weer zin om sim city te spelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Barbaar, Simcity is een keizerspel
Ik ben hem nu weer aan het downloadenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nu heb ik weer zin om sim city te spelen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |