ik zeg, Arno,weet je alhoe diejohan met zn achternaam heet?quote:
Een caravan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, daarom (Hai!): lang leve de caravan! Vrijheid, blijheid.
Heb je al een auto met een trekhaak?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja! Een Kip Compact!
Je kunt ook nog eens meer dan één koffer meenemen.
N...nee, m-maar eh... dat valt vast wel te regelen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je al een auto met een trekhaak?
Het lijkt mij echt ver-schrik-ke-lijk, met een Caravan op vakantie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
N...nee, m-maar eh... dat valt vast wel te regelen.Ofzo.
En een bepaald iemand zegt dan vast niet "dan ga je maar alleen.".
Nee hoor.
Ik wil ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik wil ook weer naar Parijs..
Anders ga je mee met Ang3l, om zijn handje vast te houden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil ook.. Heeeeellll erg graag.
"We" zijn vroeger, toen ik zéker de helft van mijn huidige leeftijd oud was, twee keer met een caravan op vakantie geweest. Daarvoor meestal in zo'n bungalowtent met echte, fatsoenlijke bedden en alles die dus al klaarstaan in Zuid-Frankrijk. Het waren echt leuke vakanties (en ik sliep toch in een tentje), en ik weet niet waarom, maar ik moet er nu ook inderdaad niet aan denken om met zo'' n hut aan je auto met een gangetje van 80 km/h naar je vakantieadres te tuffen. Maar overigens, het waren altijd wel 4*-campings ("zelfs" de wastafeltjes in aparte hokjes zodat je niet naast een vreemde baardaap je tanden staat te poetsen), we waren altijd hele dagen weg en op pad.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt ver-schrik-ke-lijk, met een Caravan op vakantie..
Heb je gisteren bleek in je ogen gehad of zo?quote:
Ik wil heel graag metquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders ga je mee met Ang3l, om zijn handje vast te houden..
Toch niet die van die fantasie in de darkroom van de Exit?quote:
als het te erg wordt kom je hier maar schuilenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zeg, Arno,weet je alhoe diejohan met zn achternaam heet?
"nee, moet dat dan? we zijn gewoon heel verliefd"
detail : ze kennen elkaar sinds gistermiddag..
en nu ligt dat hier in de woonkamer op een luchtbed!
kennelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je gisteren bleek in je ogen gehad of zo?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toch niet die van die fantasie in de darkroom van de Exit?
Je stootte gewoon voor de 2e keer je harses.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
de fantasie dat werkelijkheid werd?
Ze moeten ook gewoon wat licht neerzetten in de dark room. Hoe kan ik anders uitvinden waar alles is enzo!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je stootte gewoon voor de 2e keer je harses.
welnee, ik laat me niet wegjagen ofzo hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het te erg wordt kom je hier maar schuilen
En het was zo glad, misschien moeten ze TMM eens laten poetsen daar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon wat licht neerzetten in de dark room. Hoe kan ik anders uitvinden waar alles is enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |