Scheelt me een thalys!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
.
Kom maar.. Bel aan en je wordt vervolgens wakker onder een brug in Parijs.
Oeh! Geil!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je hebt alleen geen idee wat ik intussen met jou heb uitgespookt, dan.
Uhuh. En dat van twee uurtjes naar gezever luisteren.quote:
Die ik had gisteren al.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Volgens mij heeft iedereen een maandagavonddip
3xwoordwaarde
Ja denk 't ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef Steve het volgende:
Ang3l, tegen dat boeken van die trein aan zitten hikken werkt volgens mij ook niet.Boeken die handel, volgens mij lucht dat best op.
Hmmz... Lijkt je dat niet lastig met hotelovernachtingen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja denk 't ook
Ik denk alleen dat ik ff ga bellen van de week, want ik wil wel zeker weten dat ik vanuit daar mijn trein terug goed kan boeken. Weet nl niet wanneer ik terugkom/wil.
De drie keer woordwaarde?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die ik had gisteren al.
Het is geen hoogseizoenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Lijkt je dat niet lastig met hotelovernachtingen?. Of ben ik nou heel naïef door te denken dat je in een hotel slaapt.
.
Oh joh, in een kartonnen doos slapen langs de Seine is toch ook heel romantisch.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is geen hoogseizoen
Ik geloof dat ik ergens wel ene paar nachten bij kan boeken.
Niet?
Ja maak het allemaal nog enger why don't you!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh joh, in een kartonnen doos slapen langs de Seine is toch ook heel romantisch.
Misschien wel al een beetje fris zo in september..
lijkt me meer zo dat je straks een hotel kamer hebt en hem niet gebruiktquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is geen hoogseizoen
Ik geloof dat ik ergens wel ene paar nachten bij kan boeken.
Niet?
niet dusquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
http://members.lycos.nl/ysklontje2000/fok/saj.wav
even egoën.
Ik zou zelf noooooit zonder een kamer te boeken op reis gaan. Dat soort onzekerheden is niets voor mij.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maak het allemaal nog enger why don't you!
Ja nou, daarom (Hai!): lang leve de caravan! Vrijheid, blijheid.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zou zelf noooooit zonder een kamer te boeken op reis gaan. Dat soort onzekerheden is niets voor mij.
De lover van je broer?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:43 schreef Xiance het volgende:
nou zit dat stomme gedrocht g#dv#%# nog steeds op de bank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |