Dan loop je al snel achter de feiten aan inderdaadquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:29 schreef Hetiszover het volgende:
Er was geen chemie tussen spelers en trainer.
En dan is de koek snel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pompeblêddenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:29 schreef On het volgende:
Ik was als klein kind fan van ze omdat ze van die coole hartjes op hun kleren hadden.
En dan valt het dubbeltje de verkeerde kant op.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan loop je al snel achter de feiten aan inderdaad
zowiezo zeggenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:52 schreef nuldertien.net het volgende:
Alles daar in het noorden zowiezo:
Het is sowieso.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:52 schreef nuldertien.net het volgende:
Alles daar in het noorden zowiezo:
De KNVB-beker 2009 was hun eerste en is tot nu toe hun enigste prijs ooit, knuppel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:25 schreef Ensaf het volgende:
Toen kwam Trond Sollied. De man die met Heerenveen voor het eerst in jaren weer eens een prijs wist te pakken.
eenschquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij ging Trond Sollied zelf weg.
Dat Sollied weggestuurd zou worden of uit eigen beweging op zou stappen had ik al voorspeld. Het mag nog een wonder heten dat sc Heerenveen nog actief is in de Europe League.
Graag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |