FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / PhoneHouse wil ineens meer geld...
m3nstermaandag 31 augustus 2009 @ 17:22
Heel kort het verhaal

Ongeveer een half jaar geleden heb ik mijn Nokia N95/8GB laten repareren omdat de display defect was. Dit koste mij bij the Phone House ¤75

Ongeveer een goede maand geleden ging de display wederom kapot. (toestel viel uit de auto)

Ik terug naar diezelfde PhoneHouse, nu een maand later is het toestel klaar, dus ik derheen blijkt de prijs ineens ¤100 te zijn. Ik heb dus gezegt, stop die kapote display ermaar weer in, want een prijsverhoging van 25 euro zonder het vooraf te vertellen is een beetje vreemd.

Er werdt gezegt dat de display's duurder waren geworden, echter staan ze nogsteeds voor 50 euro op internet.

Klacht schrijven naar PhoneHouse? Want echt recht heb ik natuurlijk niet. Prijzen staan kennelijk niet vast.
rene90maandag 31 augustus 2009 @ 17:30
Gevalletje van "wat is er afgesproken en is dat zwart op wit".
m3nstermaandag 31 augustus 2009 @ 17:35
Ja er is niks afgesproken.. niks zwart op wit..

gevalletje klantvriendelijkheid.,.. ?
rene90maandag 31 augustus 2009 @ 17:37
Dan vraag ik me af hoe sterk the phonehouse gaat als er geen prijs is vermeldt en jij geen prijsopgave van te voren hebt gekregen of uberhaupt bent geinformeerd over een bedrag voor de reparatie.