abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72313401
Hi,

Momenteel doe ik 2,5 jaar FSM(Financial Services Management) en moet dus bijna stage lopen (ik doe afstudeeropdracht en stage ineen, dus halfjaar lang). Ik zit in 't Noorden dus weinig grote financials hier. De afgelopen dagen lang lopen zoeken naar iets schikkends maar kan weinig bijzonders vinden.

Het enige waar ik helemaal in pas is deze: Aegon en dit is eigenijk een zeer algemene aanbieding.

Hebben meer FSM'ers hier last van? Hoe hebben jullie dit aangepakt?

BEDANKT!
pi_72313469
FSM?

edit: Financial Services Management dus, HBO zeker. Ik denk dat weinig fokkers je dan kunnen helpen het overgrote merendeel doet WO...
You dream it, I live it.
pi_72313533
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:49 schreef Meddo het volgende:
FSM?
Financial Services Management
XBox gamertag:NLGoliath
pi_72313663
Is het niet handiger om dit te bespreken met collegastudenten in plaats van op een algemeen forum?

Misschien dat je hier nog iets kunt vinden. Laat je daarbij niet afleiden door de naam van de website, de stages zijn op allerlei niveau.
pi_72313752
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:56 schreef lyolyrc het volgende:
Is het niet handiger om dit te bespreken met collegastudenten in plaats van op een algemeen forum?

Misschien dat je hier nog iets kunt vinden. Laat je daarbij niet afleiden door de naam van de website, de stages zijn op allerlei niveau.
Klopt zeker maar colleges zijn nog niet begonnen en ben net overgestapt van accountancy dus moet nog even contacten opdoen!
pi_72318777
Probeer die stage bij AEGON te scoren. Uit eigen ervaring kan ik je mededelen dat je dan als stagiair in een 'gespreid' bedje terecht zult komen. Hoge stagevergoeding (500 voor HBO'er) goede secundaire arbeidsvoorwaarden (reiskostenvergoeding, 5 sterren businesshotel's worden voor je betaald, dure 'buiten-de-deur' lunches ook vergoed etc.

Het is een hele vrije doch professionele organisatie, ze laten je vrij en geven je alle kansen zolang je maar bewijst dat je van toegevoegde waarde voor ze kunt zijn. Ben je bereid hard te werken en te leren? Dan zit je prima daar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')