Neeeeee, neeeeee. Aub neequote:Op donderdag 3 september 2009 18:48 schreef Samzz het volgende:
Zolang ze Go Planet maar laten staan, want ik moet nog naar Normaal 12 september!
Ik was inderdaad van plan om lekker te gaan rellen en de boel af te breken, maar nu ik gefouilleerd ben kan dat niet meerquote:Op donderdag 3 september 2009 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je zag er natuurlijk 'gevaarlijk' uit, dus namen ze geen risico met je
Je denkt alleen maar aan jezelf.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:48 schreef Samzz het volgende:
Zolang ze Go Planet maar laten staan, want ik moet nog naar Normaal 12 september!
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:47 schreef Blawh het volgende:
Die Veste mogen ze slopen, maar van de binnenstad moeten ze afblijven. en aan de binnenstad mogen ze ook komen![]()
Je moet voor de grap de binnenstad van Almelo eens vergelijken met die van Enschede.quote:
niks, ook mooi laten staanquote:Op donderdag 3 september 2009 18:47 schreef Blawh het volgende:
Die Veste mogen ze slopen, maar van de binnenstad moeten ze afblijven.
Overdag:quote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je moet voor de grap de binnenstad van Almelo eens vergelijken met die van Enschede.
Word je dan niet jaloers?
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zaterdagnacht:
Enschede.![]()
Almelo.
Hengelo.
Oldenzaal.![]()
Neequote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je moet voor de grap de binnenstad van Almelo eens vergelijken met die van Enschede.
Word je dan niet jaloers?
Neequote:Op donderdag 3 september 2009 18:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je gaat ook nooit uit in Enschede?
Daar komt niemand meer.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:05 schreef Robinhoo het volgende:
Daar komen nu toch alleen maar dudes en chicks van de leeftijdcategorie 14-16?
Als je op vrijdag komt?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:05 schreef Robinhoo het volgende:
Daar komen nu toch alleen maar dudes en chicks van de leeftijdcategorie 14-16?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |