Klacht moge duidelijk zijn. Het lijkt wel alsof het tegenwoordig mode is om anderen maar aan te randen. Ik neem aan dat je als 15-jarige wel weet waar je mee bezig bent, maar die kerel blijkbaar niet. Van mij mogen ze hem wel even 20 jaar de bak in gooien. Daar wordt hij wel aangerand door negers met dikke lullenquote:De politie heeft een 15-jarige jongen uit Zwijndrecht aangehouden na onderzoek naar zeven aangiftes van ontucht met minderjarigen. Dat heeft de politie maandag laten weten.
De jongen werd op het politiebureau aan de Rijnstraat in Sliedrecht aangehouden.
De politie wilde maandag geen verdere toelichting geven. Of alle zeven aangiftes in verband staan met die jongen, wordt onderzocht.
Volgens RTV Rijnmond gaat het om kinderen tussen de 4 en 12 jaar oud. Het onderzoek werd gestart na de aangiften. Daaruit kwam de naam van de verdachte naar voren. De jongen is in verzekering gesteld en wordt verhoord
Mjah, goed beschouwd denk ik dus juist dat hij niet weet waar die mee bezig is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Klacht moge duidelijk zijn. Het lijkt wel alsof het tegenwoordig mode is om anderen maar aan te randen. Ik neem aan dat je als 15-jarige wel weet waar je mee bezig bent, maar die kerel blijkbaar niet. Van mij mogen ze hem wel even 20 jaar de bak in gooien. Daar wordt hij wel aangerand door negers met dikke lullen
Check:quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, goed beschouwd denk ik dus juist dat hij niet weet waar die mee bezig is.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Klacht moge duidelijk zijn. Het lijkt wel alsof het tegenwoordig mode is om anderen maar aan te randen. Ik neem aan dat je als 15-jarige wel weet waar je mee bezig bent, maar die kerel blijkbaar niet. Van mij mogen ze hem wel even 20 jaar de bak in gooien. Daar wordt hij wel aangerand door negers met dikke lullen
Klopt jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef jordeeeh het volgende:
Maaarrrr, hij is onschuldig tot hij schuldig wordt veroordeelt.
Daarom, je moet het zien als een in het geheim gemaakt diner voor je vrienden als ze thuis komt van werk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:23 schreef Biefstuk het volgende:
Verkrachting is niets meer of minder dan verassingsseks![]()
Meer een goede daad ja. Alleen is ze nog niet in staat om de goede daad te verwerken omdat ze zo aan het genieten isquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daarom, je moet het zien als een in het geheim gemaakt diner voor je vrienden als ze thuis komt van werk.
Alleen bij dit is het niet je vriendin.
Het lijkt wel alsof de kinderen tegenwoordig amper worden opgevoed. Ik heb laatst ook gehoord dat pubers veel te vrij worden gelaten door de ouders.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:31 schreef Chai het volgende:
Die aanranders in nieuwsberichten worden wel steeds jonger.
Idd, mijn generatie kan er niets aan doen! Het ligt aan onze ouders!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof de kinderen tegenwoordig amper worden opgevoed. Ik heb laatst ook gehoord dat pubers veel te vrij worden gelaten door de ouders.
een goede conclusie, mijn bestequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, mijn generatie kan er niets aan doen! Het ligt aan onze ouders!
Hij kan niemand van zijn eigen leeftijd krijgen. Past precies in het daderprofiel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Wtf kinderen tussen 4 en 12 jaar oud ook
Daarom is ie verdachte en nog geen dader.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Klopt jaVolgens het Nederlandse recht ben je onschuldig, totdat je bent veroordeelt
Het zijn er ongetwijfeld heel veel. Aangezien ik geen meisje ken dat regelmatig buiten komt en nog nooit is aangerand.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:12 schreef damsco het volgende:
Hoeveel gasten randen wekelijks dames wel niet aan in da club. Ongevraagd tegen aan schuren enzo, je kent het wel. Wees eerlijk, mannelijke FOK!ers.
Ik trap niet af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |