en dan?quote:
Van dat tuig dat op het VMBO zit, spijbelt bij mooi weer en vervroegd school verlaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef Goofisch het volgende:
lol.
terechte klacht.
wat waren dat voor boeren dan?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef kikoooooo het volgende:
Laaie = [ afbeelding ]
DIKKE DOPPE NIET TE STOPPEEEEEEEEEEEEE
Ah. We hebben een kenner in huisquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef kikoooooo het volgende:
Laaie = [ afbeelding ]
DIKKE DOPPE NIET TE STOPPEEEEEEEEEEEEE
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:11 schreef Remsjo het volgende:
Met '' Laaie '' bedoelde die kids zuipen. Geen snas ofzo
Maar drank is er toch altijd?quote:Lul: Ligt eraan of er genoeg laaivracht aanwezig is.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:55 schreef Rijpie het volgende:
"Laaie nie gek makuh he"
[ afbeelding ]
Ik vind het ook sneu. Ik werd er daarom ook intens verdrietig van, bijna claustrofobisch!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef Ploertendoder het volgende:
LaaieIk kon wel "in lichterlaaie" of de verbastering van laden, maar dat het woord ook voor zuipen wordt gebruikt vind ik kansloos
Jij vind laaie een slecht alternatief voor zuipen, maar claustrofobisch wel een correct alternatief voor verdrietig?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:21 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu. Ik werd er daarom ook intens verdrietig van, bijna claustrofobisch!
Heul niet. Ik kom uit Brabantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door het intens verdrietig zijn dacht ik dat de muren op me afkwamenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij vind laaie een slecht alternatief voor zuipen, maar claustrofobisch wel een correct alternatief voor verdrietig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |