abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72309500
volgend jaar wil ik eindelijk mijn motorrijbewijs gaan halen en dan moet er uiteraard ook een motor komen.
aangezien dit schijnbaar gewilde objecten zijn voor het minder fijne volk binnen onze maatschappij ben ik aan het ori๋nteren wat mijn mogelijkheden zijn om deze binnen te stallen.

in het enorme boekwerk van de VVE (mijn huis betreft een koopappartement met afgesloten portieken) staat vermeld dat (brom)fietsen en motoren in de kelderbox of gezamelijke berging gestald kunnen (mogen) worden.

nu heb ik bij in het portiek geen gezamelijk berging kunnen ontdekken maar bij toeval wil dat gisteren de deur van het portiek naast de mijne openstond en ik daarom naar binnen kon gluren en heb daar wel een gezamelijke berging gezien. als ik echter op die plaats in mijn portiek kijk zit hier dus het stookhok

gezien de beperkte ruimte in de gang en de draaihoek schat ik in dat het zo goed als onmogelijk is om de motor in mijn kelderbox te draaien.

nu was mijn eerste gedachte om met dit verhaal gewoon naar de voorzitter van de VVE toe te stappen of ik vanwege bovenstaande een sleutel van hun portiek kan krijgen zodat ook mijn motor veilig binnen kan staan.

is dit een heel raar verzoek of zou ik hier misschien zelfs recht op kunnen hebben?

paintje toegevoegd die het verhaal misschien wat duidelijker maakt.

extra bonustoevoeging: het betreft overigens een complex met 7 appartementen per portiek
pi_72309536
Ik zou zeggen: Gezamelijke ruimte is gezamelijke ruimte.. Daar horen, volgens mij, de portiekjes ook onder
Gewoon vragen dus...
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:04:50 #3
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_72310243
Het kan zijn dat ze aankomen met dat je ook minder huur betaalt omdat je minder gezamelijke ruimte hebt (zou ik wel controleren dan, meestal laten ze je gewoon het volle pond betalen) maar ik denk wel dat als je aardig vraagt je een sleutel zou moeten krijgne. Anders een buur vragen en een kopietje maken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_72310334
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:41 schreef Keltie het volgende:
Ik zou zeggen: Gezamelijke ruimte is gezamelijke ruimte.. Daar horen, volgens mij, de portiekjes ook onder
Gewoon vragen dus...
Er van uitgaande dat de buren in die portiek het niet erg vinden een naar benzine en motorolie ruikend gevaarte in hun portiek te hebben....

Ik kan je verklappen wat mijn antwoord zou zijn !!!
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:16:13 #5
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_72310609
er staat toch kelderbox of gezamelijke berging, er staat niks over de portiek zelf. bovendien moet je daar door kunnen lopen ivm oa. evacuatie bij brand.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_72310706
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:04 schreef twiFight het volgende:
Het kan zijn dat ze aankomen met dat je ook minder huur betaalt omdat je minder gezamelijke ruimte hebt
het betreft een koophuis
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:07 schreef 49R het volgende:
Er van uitgaande dat de buren in die portiek het niet erg vinden een naar benzine en motorolie ruikend gevaarte in hun portiek te hebben....

er staat reeds een motorfiets en 2 bromfietsen. tevens in de gezamelijke berging middels een muur met deur die dichtkan gescheiden van het daadwerkelijke portiek. berging is tevens voorzien van een aparte deur naar buiten toe.

in het portiek zelf staan dus geen voertuigen
pi_72331165
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:07 schreef 49R het volgende:

[..]

Op basis van de tekening zou TS daar behoorlijk schijt aan moeten hebben.
Aangezien de ene kant een fiets/ bromfiets stalling is en de kant van TS een stookhok.
pi_72331200
Ik kan hier allerlei antwoorden op gaan bedenken, maar kortste klap is natuurlijk gewoon vragen of de stalruimte van portiek 2 een gezamelijke stalruimte is voor alle portieken. Zou ook wel in de regelementen moeten staan.

Past de sleutel voor jouw portiek trouwens niet op portiek 2? Dan ben je er ook snel achter
hula
pi_72333866
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 06:51 schreef NikkelCobalt het volgende:
Ik kan hier allerlei antwoorden op gaan bedenken, maar kortste klap is natuurlijk gewoon vragen of de stalruimte van portiek 2 een gezamelijke stalruimte is voor alle portieken. Zou ook wel in de regelementen moeten staan.

Past de sleutel voor jouw portiek trouwens niet op portiek 2? Dan ben je er ook snel achter
in ieder geval niet op de ingang van de stalling terwijl aan mij kant de sleutel van portiek en keldergang hetzelfde is

als ik die vve vent tegenkom zal ik hem wel eens aan zn mouw trekken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')