abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72308967
Hoi, ik zit hier bij een kennis en ik wil mc-affee antivirus installeren, echter als ik dat probeer krijg ik een melding dat er een conflict is met avg 7.1 Ik kan avg echter nergens op de pc terugvinden, de kennis heeft zelf al pogingen ondernomen om avg te verwijderen en het kan goed zijn dat dat niet volgens de nette methode is gebeurd. Nu vraag ik me af of er een methode is om alsnog netjes die hele zooi eraf te krijgen. Ik heb al geprobeerd om avg opnieuw te installeren om hem vervolgens netjes te kunnen verwijderen, echter bij installatie zegt ie dat avg al geinstalleerd is.
pi_72309382
dank, meerdere malen gedraaid voor de zekerheid, maar hij blijft de melding geven dat avg 7.1 is geinstalleerd
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:06:21 #4
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_72310287
Wat is je reden McAfee te willen installeren? Ik schat AVG een stuk hoger in
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:06:39 #5
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_72310291
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:35 schreef Alfje het volgende:
dank, meerdere malen gedraaid voor de zekerheid, maar hij blijft de melding geven dat avg 7.1 is geinstalleerd
In safe mode gedaan overigens>?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_72310328
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:35 schreef Alfje het volgende:
In de registry zoeken naar verwijzingen naar AVG
pi_72316089
dank voor de hulp, ben inmiddels (via een omweg) weer thuis en heb het maar opgegeven. Had het inderdaad ook in safe mode geprobeerd. Heb ook de registry wel doorgezocht, maar waren een aantal dingen waarvan ik niet zo snel wist of ze wel weg konden en of ze wel of niet bij avg hoorden.
Heb maar geadviseerd om sowieso windows maar eens opnieuw te installeren aangezien er ook nogal wat andere rotzooi op stond.
Van mij mag er een slotje op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')