They went early.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:05 schreef H-blast het volgende:
Dus, weet iemand trouwens wat er met die Early To Go gebeurd is?
Goed om te weten. Volgende keer zal ik 2.5 uur vrij nemen om een broodje te halen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:18 schreef jpjedi het volgende:
In België zijn er overal broodjes zaken die enkel voor lunchtijd open zijn en bezorgingen doen. Duurste broodje zal 3,50 zijn gok ik. Meesten ergens tussen 2 en 2,50 voor een 40cm.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Goed om te weten. Volgende keer zal ik 2.5 uur vrij nemen om een broodje te halen.
Ach je hebt in ieder geval een idee wat je teveel betaald.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Goed om te weten. Volgende keer zal ik 2.5 uur vrij nemen om een broodje te halen.
Natuurlijk betaal je te veel voor zo'n broodje. Net zoals je te veel betaald wanneer je je boodschappen doet in een AH to go. Maar ik hoopte dat de gemiddelde bezoeker hier dat iig nog wel door had.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach je hebt in ieder geval een idee wat je teveel betaald.
Hoho.. 't blijft wel Fok he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:34 schreef Trannellius het volgende:
Maar ik hoopte dat de gemiddelde bezoeker hier dat iig nog wel door had.
Goed, en in Mogadishu is een broodje ook goedkoper.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach je hebt in ieder geval een idee wat je teveel betaald.
's Ochtends brood smeren voor de hele dagquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:07 schreef Trannellius het volgende:
Maak je eigen broodjes klaar en neem die mee. Desnoods beeld je je de foto van je zusje erbij in.
Decadentie in Nederland
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:40 schreef H-blast het volgende:
Maar even serieus: niemand die dus één van die meisjes kent die daar werkte?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Haal een frietje.
geef jezelf dan maar gelijk een dodelijke injectie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:39 schreef mkrijt het volgende:
nee, maar je kan toch naar de sprinter gaan bij station het Loo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |