Volgens mij let je dan beter opquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:39 schreef kwiwi het volgende:
... College laten geven door een docent die serieus als twee druppels water op onderstaande persoon lijkt (maar eigenlijk ziet de docent er nog leuker uit):
[ afbeelding ]
Leuk begin van je dag en collegejaarMaar...
Klacht: zo kan ik toch niet opletten?!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:40 schreef De_Vink het volgende:
Kwiwi, wat ben je toch weer een lekker sletje...
Op hem ja, niet op wat hij zegtquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij let je dan beter op
De waarheid is pijnlijk en confronterend héquote:
Trek m een burka an.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:39 schreef kwiwi het volgende:
... College laten geven door een docent die serieus als twee druppels water op onderstaande persoon lijkt (maar eigenlijk ziet de docent er nog leuker uit):
[ afbeelding ]
Leuk begin van je dag en collegejaarMaar...
Klacht: zo kan ik toch niet opletten?!
Relaxed.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Goed hoor... ze slaapt al vaak de hele nacht door.
Jij niet, jij moet die gast een burka aandoen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aanM'n ogen zijn dan toch niet bedekt of wel
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:40 schreef De_Vink het volgende:
Kwiwi, wat ben je toch weer een lekker sletje...
Of overgieten met zoutzuur dat schijnen ze in de contreien waar de boerka gedragen wordt ook wel eens te doenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jij niet, jij moet die gast een burka aandoen.
O zoquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jij niet, jij moet die gast een burka aandoen.
wel gewoon direct zijn dan he.... zovan hier trek deze burka aan anders zit ik de hele tijd te soppen....quote:
Niet voorstellen, gewoon een burka van een van je klasgenotes uittrekken en bij die kerel aantrekken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |