Volgens mij let je dan beter opquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:39 schreef kwiwi het volgende:
... College laten geven door een docent die serieus als twee druppels water op onderstaande persoon lijkt (maar eigenlijk ziet de docent er nog leuker uit):
[ afbeelding ]
Leuk begin van je dag en collegejaarMaar...
Klacht: zo kan ik toch niet opletten?!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:40 schreef De_Vink het volgende:
Kwiwi, wat ben je toch weer een lekker sletje...
Op hem ja, niet op wat hij zegtquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij let je dan beter op
De waarheid is pijnlijk en confronterend héquote:
Trek m een burka an.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:39 schreef kwiwi het volgende:
... College laten geven door een docent die serieus als twee druppels water op onderstaande persoon lijkt (maar eigenlijk ziet de docent er nog leuker uit):
[ afbeelding ]
Relaxed.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Goed hoor... ze slaapt al vaak de hele nacht door.
Jij niet, jij moet die gast een burka aandoen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aanM'n ogen zijn dan toch niet bedekt of wel
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:40 schreef De_Vink het volgende:
Kwiwi, wat ben je toch weer een lekker sletje...
Of overgieten met zoutzuur dat schijnen ze in de contreien waar de boerka gedragen wordt ook wel eens te doenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jij niet, jij moet die gast een burka aandoen.
O zoquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jij niet, jij moet die gast een burka aandoen.
wel gewoon direct zijn dan he.... zovan hier trek deze burka aan anders zit ik de hele tijd te soppen....quote:
Niet voorstellen, gewoon een burka van een van je klasgenotes uittrekken en bij die kerel aantrekken.quote:
Als ie onder een burka zit, gaat de fantasie pas echt op hol slaan. Dan verbeeldt ze zich dat ie onder die burka helemaal naakt is, en ja, dan is er geen houden meer aan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wel gewoon direct zijn dan he.... zovan hier trek deze burka aan anders zit ik de hele tijd te soppen....
je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:10 schreef Argento het volgende:
[..]
Als ie onder een burka zit, gaat de fantasie pas echt op hol slaan. Dan verbeeldt ze zich dat ie onder die burka helemaal naakt is, en ja, dan is er geen houden meer aan.
Over een paar weken vind je het vervolg terug in R&Pquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:10 schreef wise het volgende:
ohje, wordt dit een studente/docent relatie (topic)¡¡¡
of Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 19quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over een paar weken vind je het vervolg terug in R&P
Welke school? Welke studie?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt eraan... er zit ook een HU aan de Padualaan, vol met lekkere studentes. Of je moet aan de overkant zitten in het CGN, tussen de nerds, dan baal je.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:21 schreef defabiman het volgende:
Nou dan ga je een lang jaar tegemoet op de padualaan... succes....
Ik heb medelijden met jequote:Op maandag 31 augustus 2009 12:26 schreef Joooo-pi het volgende:
ik kreeg wiskunde van:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, wil je hem ook als docent krijgen?![]()
oja, en ze was niet eens aardig, ter compensatie...quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
slechtste vak van de hele studie voor mij![]()
Ga jij dus vast beter doen
Ze doet bedrijfskundequote:Op maandag 31 augustus 2009 12:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ligt eraan... er zit ook een HU aan de Padualaan, vol met lekkere studentes. Of je moet aan de overkant zitten in het CGN, tussen de nerds, dan baal je.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:35 schreef defabiman het volgende:
[..]
Ze doet bedrijfskundedus zit ze op de FEM.... UT
Mijne beginnen pas de 14equote:Op maandag 31 augustus 2009 11:45 schreef Gewoonik het volgende:
mijn colleges beginnen pas weer overmorgen.... verveel me dood.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:16 schreef Skunkkk het volgende:
hij is nu toch dood?
bij die ontvoering is hij zelf naar beneden gevallen
jij gaat op je plaat vanwege je arrogantiequote:Op maandag 31 augustus 2009 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja TS zal nooit slagen in het bedrijfsleven.
Vooral niet als ze te maken krijgt met hunks zoals mij.
Ik: Zo waarom wil jij hier werken ?
TS: hihihihihi
Ik:FAIL ! Opzouten.
doe je je nou in elk topic voor als hardwerkende Nederlanderquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja TS zal nooit slagen in het bedrijfsleven.
Vooral niet als ze te maken krijgt met hunks zoals mij.
Ik: Zo waarom wil jij hier werken ?
Ik:FAIL ! Opzouten.
Jammer dat onze begeerde kwiwi in Enschede zit en niet in Utrecht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:35 schreef defabiman het volgende:
[..]
Ze doet bedrijfskundedus zit ze op de FEM....
Die met al die lekkere studentes zit er naast... communicatie en journalistiek (ofzoiets)
Dus kwiwi zal begeerd worden op de locatie waar ze zit.
Altijd die onzekerheid of de betreffende persoon die je noemt in topics gewoon zou kunnen meelezenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- nee toch maar niet, zometeen zit ie op FOK! en ik heb hem nog 8 weken
En je kon nog opletten?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:44 schreef Goofisch het volgende:
Ik had vroeger een project begeleidster op de HBO.
Was een stagiaire en een jaartje ouder als ik.
Wat een lekkerding was dat zeg
Potverquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:06 schreef ASroma het volgende:
bij ons zat ook een nieuw kippetje in de collegezaal, ff picca met mijn foon gemaakt.
[ afbeelding ]
Hoe moet ik nou opletten!??!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:06 schreef ASroma het volgende:
bij ons zat ook een nieuw kippetje in de collegezaal, ff picca met mijn foon gemaakt.
[ afbeelding ]
Dat deed je toch al niet want je steekt al je tijd in het kijken naar en het foto's maken vanquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:06 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
viesquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:52 schreef RickoKun het volgende:
KWIWI GESIGNALEERD OP HAAR SCHOOL!!!!!!!!11111111111111111111
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |