Ik geloof niet dat dat heel uitgebreid besproken is, voorzover dat wat uit maakt natuurlijk..quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was eenmalig een weekje wachten, nu ik terugdenk waren we het er volgens mij vrijwel allemaal over eens dat dat voor één keer geen probleem was.
Denk je dat het haalbaar is om met 5x of 6x 4 deelnemers telkens weer na exact 2 dagen te beginnen? Daar gaat echt wel een keer 3 dagen tussen zitten, of 4... En dan loopt het ook al in de soep..quote:[..]
Hmm, dat wordt toch lastig als je telkens meteen twee dagen later met de nieuwe comp wil beginnen en er zit een week verschil tussen de startdata.
Ik sta open voor ieder voorstel en wil het desnoods als 'veroorzaker' nog wel bijhouden ook..quote:[..]
Dat klopt absoluut. Maar het valt op zich te combineren, tot op zekere hoogte.
Bij mij niet hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Staat als het goed is gewoon op de hoofdpagina van je jeugd aan de rechterkant.
Volgens mij stuurde ik je een hattrick pm vrindquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:01 schreef Pimsterr het volgende:
Foetre was zo aardig om me te attenderen op de nieuwe jeugdcompetities
waar kan ik instromen?
Yankee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
volledig mee eens.. er is niks zo vervelend dan wanneer je bezig bent met iets op te zetten, dat andere mensen zich er tegenaan bemoeien en het je uit handen nemen omdat ze niet kunnen wachten..quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:44 schreef Flappekz het volgende:
Er is voor alles wat te zeggen natuurlijk. Maar het gaat mij er om dat iemand bezig is iets op te zetten, en dat anderen zomaar de plannen omgooien.
En het valt zeker te combineren
ff opnieuw inloggen helpt Possiequote:Op maandag 31 augustus 2009 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor.![]()
[ afbeelding ]
Oja thx dat hielp idd. Nou nog t jeugdcomplex nog van naam kunnen veranderen en dan is t compleet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff opnieuw inloggen helpt Possie
quote:Seizoensverwachtingen: elke dag in deze divisie is een bonus
Wat is je jeugdID?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:01 schreef Pimsterr het volgende:
Foetre was zo aardig om me te attenderen op de nieuwe jeugdcompetities
waar kan ik instromen?
Yankee
bij mij zitten ze gemiddeld tussen de ± 195 en ± 230. Bijna allemaal een dikke verdediging en weinig aanval. Hun mid is max goed oid. Dus met mijn verdediging en aanval (die wel wat voorstelt) moet ik een aardig potje kunnen brekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:06 schreef DeHovenier het volgende:
M'n nieuwe competitie is een eitje, teams hebben rond de 140 t/m 170 Hatstats
Nu maar wat versterkingen zoeken!
bij de transfers..quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:22 schreef DeHovenier het volgende:
Heb wat spelers in m'n hotlist gezet, hoe kan je die hotlist zien dan
mijn jonkies hebben ook een nieuwe naamquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
Bij deze mn nieuwe jeugd team naam. Hij staat inm ook in mn onder regels. RKDEO A1 (36390)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het al gevonden hebt?
netjes..quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
M'n nieuwste aanwinst (de linker wordt vervangen door de rechter):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |