Nee. Ik had gedacht dat de tussenweek tot 12 sept zou duren... Vandaar dat ik de datum ook op 13 sept had gezet. Helaas liep iedereen daar blind achteraan en was het alleen dF die goed kon tellen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We hadden in t begin goed geteld en zouden wachten op Gijs_ Ook jij was t daar mee eens.
Ik meen me te herinneren dat Gijs_ vroeg of we t erg vonden om een weekje op hem te wachten en volgens mij zei jij toen ook dat dat geen probleem was. Maar goed laat maar. Stop. Geen woord meer aan vuil maken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Ik had gedacht dat de tussenweek tot 12 sept zou duren... Vandaar dat ik de datum ook op 13 sept had gezet. Helaas liep iedereen daar blind achteraan en was het alleen dF die goed kon tellen.
dit zijn misschien wel de meest wijze woorden die ik de laatste paar dagen hier gelezen hebquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
Maar goed laat maar. Stop. Geen woord meer aan vuil maken.
Nee. Dat kwam toevallig zo uit omdat ik de 13e als datum had gezet. Als ik vanaf dat moment al 7 had gezet, dan was dit drama niet nodig geweest. De 4 groepen buiten Gijs waren namelijk allemaal op hetzelfde moment klaar om te starten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Gijs_ vroeg of we t erg vonden om een weekje op hem te wachten en volgens mij zei jij toen ook dat dat geen probleem was. Maar goed laat maar. Stop. Geen woord meer aan vuil maken.
Je punt is gemaakt. Veel plezier met met jullie jeugdleague... klaar!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Dat kwam toevallig zo uit omdat ik de 13e als datum had gezet. Als ik vanaf dat moment al 7 had gezet, dan was dit drama niet nodig geweest. De 4 groepen buiten Gijs waren namelijk allemaal op hetzelfde moment klaar om te starten.
Maar goed. Het is inderdaad jammer dat het nu zo heeft moeten lopen. Maar even snel inspringen op de datum wijziging, en alles was prima verlopen. Helaas is het de Nederlandse mentaliteit wel dat we niet tegen spontane veranderingen kunnen.
Je slaat de spijker op de kop. Bedankt om mijn punt nog eens te benadrukken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je punt is gemaakt. Veel plezier met met jullie jeugdleague... klaar!
Gast, je blijft maar doorgaan. Waarom in vredesnaam?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op de kop. Bedankt om mijn punt nog eens te benadrukken.
En dan nog wel getypt door possie ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:01 schreef Xummon het volgende:
[..]
dit zijn misschien wel de meest wijze woorden die ik de laatste paar dagen hier gelezen heb
Omdat ik net zo koppig ben als de rest.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gast, je blijft maar doorgaan. Waarom in vredesnaam?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op de kop. Bedankt om mijn punt nog eens te benadrukken.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat ik net zo koppig ben als de rest.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Dat kwam toevallig zo uit omdat ik de 13e als datum had gezet. Als ik vanaf dat moment al 7 had gezet, dan was dit drama niet nodig geweest. De 4 groepen buiten Gijs waren namelijk allemaal op hetzelfde moment klaar om te starten.
Maar goed. Het is inderdaad jammer dat het nu zo heeft moeten lopen. Maar even snel inspringen op de datum wijziging, en alles was prima verlopen. Helaas is het de Nederlandse mentaliteit wel dat we niet tegen spontane veranderingen kunnen (no offense overigens).
afwegen of je heel intensief met je jeugdpulls wil bezig zijn en maximaal wil trainen... dan kies je voor de nieuwe opzet... en anders meld je je aan bij de mensen die gewoon met 8 of 16 in een competitie willen ballen en niet heel intensief met de jonkies bezig zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan iemand me even bijpraten wat ik nu moet doen met mn jeugdteam? Ik heb geen eisen behalve een leuke jeugdcomp met actieve mensen uit de fed...
Je begint toch de 14de?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef foetre het volgende:
Wie doet er mee?
FOK Hattrick groep 2 (314781)
Nou dat synchroon is het pijpje uit geloof ik. Nodig mij maar uit maar als je het volkrijgt kunnen we wmb volgende week beginnen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Yep Ik kan alles nog aanpassen als mensen dat willen data's aantal ploegen je zegt et maar
Gewoon ff wachten op de inschrijvingen en misschien jezelf ff inschrijven in t lijstje wat hier boven ergens rond hangt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan iemand me even bijpraten wat ik nu moet doen met mn jeugdteam? Ik heb geen eisen behalve een leuke jeugdcomp met actieve mensen uit de fed...
waarom nou? Doet t nou gewoon voor ieders duidelijkheid ff met dat lijstje boven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef foetre het volgende:
Wie doet er mee?
FOK Hattrick groep 2 (314781)
Ik dus ook, en ik wil niet ergens tussen wal en schip vallen vanwege al dat gedoe hier waar ik verder geen weet van heb.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:45 schreef ScudRaket het volgende:
Kan er iemand duidelijk maken wat nu gaat gebeuren aangezien de league waarin ik zou gaan spelen nu niet meer bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |