abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:01:38 #251
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_72353289
Lekker dan!
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:04:07 #252
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_72353386
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:56 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ik zou eerst eens gaan inventariseren wie mee gaat doen voordat er een heel schema in elkaar wordt geflansd. Er wordt nu telkens vanuit gegaan dat mensen wel meedoen, maar dat is een vrij grove aanname. Er is pas één poule klaar en we hebben nog een week om de rest te regelen, hoeveel poules dat ook mogen worden.
Verstandige woorden!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:13:30 #253
231633 Xummon
of toch niet?
pi_72353727
edit-
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:13:55 #254
231633 Xummon
of toch niet?
pi_72353739
Ik wil wel door met de nieuwe Fok!Hattrick Jeugd (4 teams in poule)
Xummon met Lil Destrons (73099)

Ik wil niet door met de nieuwe Fok!Hattrick Jeugd
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:14:38 #255
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_72353767
lama
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:15:14 #256
231633 Xummon
of toch niet?
pi_72353787
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
lama
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:15:15 #257
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_72353788

Possie
pi_72353810

Possie
TheVulture met Little Vultures
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:16:53 #259
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_72353856
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:15 schreef Xummon het volgende:

[..]

waar?
Was net aan t zeggen tegen Foetre dat ie dan zn inschijvings poging opnieuw leven kon inblazen ik druk op invoeren en jij hebt t net geregeld..... Vandaar de lama.
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:18:17 #260
231633 Xummon
of toch niet?
pi_72353912
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Was net aan t zeggen tegen Foetre dat ie dan zn inschijvings poging opnieuw leven kon inblazen ik druk op invoeren en jij hebt t net geregeld..... Vandaar de lama.
ja dat snapte ik
heb het ook al aangepast zoals je ziet
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:19:21 #261
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_72353952

Possie
MrMoon
Klein gokje :
Flap
GotC
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:20:02 #262
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_72353974
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:18 schreef Xummon het volgende:

[..]

ja dat snapte ik
heb het ook al aangepast zoals je ziet
ja weer net voor ik op invoeren drukte en ik blijf mn posts niet aanpassen
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:21:55 #263
231633 Xummon
of toch niet?
pi_72354032
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:20 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

ja weer net voor ik op invoeren drukte en ik blijf mn posts niet aanpassen
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:28:36 #264
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_72354242
Tering is Hattrick bij jullie ook zo traag?

Lama hattrick is weer down

[ Bericht 61% gewijzigd door Outpost76 op 01-09-2009 21:35:31 ]
pi_72354267
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
Tering is Hattrick bij jullie ook zo traag?
quote:
Hattrick is currently offline
Hattrick announces:

Hattrick is down. We are working on restoring normal operation. We apologise for the inconvenience

Community links

Hattrick may be down at the moment but the community is alive and kicking. There are a lot of hattrick related things to do out there. Here are a few tips:
http://www.popmundo.com
Try life as a popstar!

http://www.wiki.hattrick.org
Hattrick's wikipedia!

http://www.hattricknews.org/
Hattrick News brings you everything from news and insights to updates, interviews and discussions regarding the current and future state and development of Hattrick.

http://alltid.org
Alltid Hattrick - statistics site which gives you details about every team and player in the Hattrick universe

http://www.hatstats.info
Hatstats - great resource that tracks stats for many HT leagues

http://hattrickplanet.com/
Hattrickplanet - Hattrick players around the world

http://www.ht-arena.com
At HT Arena you can get your own HT team home page for free!

http://www.htstart.org
Check in at HT Start for a pretty good link collection about all things related to Hattrick
pi_72354341
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:10 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja ach ik ben niet altijd scherp
[..]

ja en ik snap nog steeds niet waarom jullie nou eerder willen beginnen terwijl afgesproken was om te wachten. Nou zeg je net : Dan wachten we over 6 weken anders missen we een training. Mis je die over 6 weken dan niet?
Ik zeg niet dat ik dan nog mee doe... Jeugdcompetities zijn er ook buiten Fok! wel. Daarnaast weet ik wel zeker dat er t.z.t. weer teams zijn die wel mee willen doen, dan wel er mee op houden omdat ze het veel te veel geregel vinden om iedere pakweg 5,5 week een nieuwe competitie aan te gaan en dan ook nog weer op een andere speeldag..

Als je in deze opzet wilt spelen, dan moet je geen gedoe hebben met uitwisselingen, geregel, etc. Gewoon 4 teams die full-pull trainen, boeiend die uitslagen/resultaten. In alle andere gevallen heeft het helemaal geen nut om een systeem met 4 teams / poule aan te houden.
Als we competitie willen spelen, dan doen we dat in een 8 of 16 teams-competitie. Dan heb je competitie-element, is de wedstrijd een of meerdere seizoenen op hetzelfde tijdstip (bijvoorbeeld zondagavond) en is er weinig gedoe en geregel.
Willen we trainen, dan doen we dat in competities van 4 en dan boeit het niet dat ze niet synchroon lopen. Of denken jullie nu echt dat na 2 series er nog 2 competities synchroon lopen? De naïviteit...

Flappekz, sorry dat ik jouw plannen in de war heb geschopt en je er nu geen zin meer in hebt. Ik hoop echter wel dat je je hier gewoon over heen kunt zetten. We zijn toch geen stel kleine kinderen hier met z'n allen? Ik bedoel, waar hebben we het over? Een online spelletje, er zijn wel belangrijkere dingen in het leven om je druk over te maken. En ja, ik weet dat je dat ook prima over die ene week training kunt zeggen. Mijn punt blijft echter hetzelfde, het is een illusie om te denken dat je 5x4 teams zonder gedoe naast elkaar kunt blijven organiseren gedurende langere tijd.

Hopelijk is dit het laatste wat ik hierover heb hoeven zeggen. Als mensen een zondebok zoeken dan ben ik en niemand anders dat met mijn vraag waarom we niet gewoon op 7 september (zsm) kunnen beginnen. Trap me maar uit de Fed. Verban me uit de Fok!-topics als dat iets oplost. Het zal me worst wezen als het hier zo hard gespeeld moet worden. Dan heb ik er namelijk ook helemaal geen zin meer in.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:31:32 #267
66186 foetre
pi_72354349
Foetre met united black panthers

Possie
MrMoon
Klein gokje :
Flap
GotC
pi_72354600
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

Hopelijk is dit het laatste wat ik hierover heb hoeven zeggen. Als mensen een zondebok zoeken dan ben ik en niemand anders dat met mijn vraag waarom we niet gewoon op 7 september (zsm) kunnen beginnen. Trap me maar uit de Fed. Verban me uit de Fok!-topics als dat iets oplost. Het zal me worst wezen als het hier zo hard gespeeld moet worden. Dan heb ik er namelijk ook helemaal geen zin meer in.
Zo dramatisch is het nu ook weer niet allemaal.... maar blijkbaar zit er een verschil in beleving van het spelletje.. sommigen zijn er dermate serieus mee bezig dat ze er heel veel tijd in stoppen en anderen weer wat minder... laten we elkaar daar allemaal om respecteren en juist daarom vind ik het sneu dat er niet even op Flap is gewacht... maar ik denk dat de meer serieuzen van ons nu maar samen een jeugdsysteem opzetten en degenen die het allemaal wat minder intensief willen doen met de jeugd ook lekker samen gaan ballen... problem solved
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:40:43 #269
66186 foetre
pi_72354669
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zo dramatisch is het nu ook weer niet allemaal.... maar blijkbaar zit er een verschil in beleving van het spelletje.. sommigen zijn er dermate serieus mee bezig dat ze er heel veel tijd in stoppen en anderen weer wat minder... laten we elkaar daar allemaal om respecteren en juist daarom vind ik het sneu dat er niet even op Flap is gewacht... maar ik denk dat de meer serieuzen van ons nu maar samen een jeugdsysteem opzetten en degenen die het allemaal wat minder intensief willen doen met de jeugd ook lekker samen gaan ballen... problem solved
pi_72354679
quote:

[..]

Ik zeg niet dat ik dan nog mee doe... Jeugdcompetities zijn er ook buiten Fok! wel. Daarnaast weet ik wel zeker dat er t.z.t. weer teams zijn die wel mee willen doen, dan wel er mee op houden omdat ze het veel te veel geregel vinden om iedere pakweg 5,5 week een nieuwe competitie aan te gaan en dan ook nog weer op een andere speeldag..

Als je in deze opzet wilt spelen, dan moet je geen gedoe hebben met uitwisselingen, geregel, etc. Gewoon 4 teams die full-pull trainen, boeiend die uitslagen/resultaten. In alle andere gevallen heeft het helemaal geen nut om een systeem met 4 teams / poule aan te houden.
Als we competitie willen spelen, dan doen we dat in een 8 of 16 teams-competitie. Dan heb je competitie-element, is de wedstrijd een of meerdere seizoenen op hetzelfde tijdstip (bijvoorbeeld zondagavond) en is er weinig gedoe en geregel.
Willen we trainen, dan doen we dat in competities van 4 en dan boeit het niet dat ze niet synchroon lopen. Of denken jullie nu echt dat na 2 series er nog 2 competities synchroon lopen? De naïviteit...

Flappekz, sorry dat ik jouw plannen in de war heb geschopt en je er nu geen zin meer in hebt. Ik hoop echter wel dat je je hier gewoon over heen kunt zetten. We zijn toch geen stel kleine kinderen hier met z'n allen? Ik bedoel, waar hebben we het over? Een online spelletje, er zijn wel belangrijkere dingen in het leven om je druk over te maken. En ja, ik weet dat je dat ook prima over die ene week training kunt zeggen. Mijn punt blijft echter hetzelfde, het is een illusie om te denken dat je 5x4 teams zonder gedoe naast elkaar kunt blijven organiseren gedurende langere tijd.

Je bent sowieso geen zondebok. Niemand is een zondebok hier. Als er in het begin beter geteld was, dan waren we sowieso op 7 september uitgekomen en had de 5e groep het nooit kunnen bijhalen.

Ik wil ook gewoon optimaal trainen en dat gaat inderdaad het beste als er op 7 september wordt gestart...
pi_72354854
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:19 schreef Outpost76 het volgende:

Possie
MrMoon
Klein gokje :
Flap
GotC

er werd net iets gezegd over aannames... als ze dat niet willen kunnen ze dat heel goed zelf melden..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:46:42 #272
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_72354864
quote:

[..]

Waarom uit de fed gooien? Dat er nu gezeik is over hoe met Flap is om gegaan en waarom er niet gewacht kan worden zoals was afgesproken. Betekend toch niet dat we je meteen moeten boeten oid? Daar drijf je ook wel over door. Jij hebt jou mening en ik heb de mijne. Ik heb niet meer macht oid dan jij hoor die naam die ik heb op de fed pagina is meer voor de lol dan serieus. We zijn hier een fed van gezelligheid. Dat er onenigheid is over de JC betekent toch niet dat er verder niet meer normaal met elkaar omgegaan kan worden? Even duidelijk elkaar de waarheid zeggen is ook wel eens verhelderend en nodig en dan gaan we gewoon weer verder tot de orde vd dag lijkt me.
pi_72354890
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

goed gesproken..

ik kan me hier helemaal bij aansluiten..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:47:34 #274
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_72354891
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:46 schreef MrMoon het volgende:

[..]

er werd net iets gezegd over aannames... als ze dat niet willen kunnen ze dat heel goed zelf melden..
Gelijk mijn excuus.
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:49:02 #275
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_72354947
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Je bent sowieso geen zondebok. Niemand is een zondebok hier. Als er in het begin beter geteld was, dan waren we sowieso op 7 september uitgekomen en had de 5e groep het nooit kunnen bijhalen.

Ik wil ook gewoon optimaal trainen en dat gaat inderdaad het beste als er op 7 september wordt gestart...
We hadden in t begin goed geteld en zouden wachten op Gijs_ Ook jij was t daar mee eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')