En er lopen 2 transfers van mij af over 3 minuten...quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
Sturen ze net een ht pm dat ze niet offline zijn geweest deze maand zijn ze ineens offline
ach dat wordt wel verlengt al is t straks misschien om 1 uur snachts ipv over 3 minutenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En er lopen 2 transfers van mij af over 3 minuten...
Neuh. Ze zijn beide verkocht... Ik kreeg een melding dat de servers te druk bezig waren, dus waarschijnlijk waren er wel nog genoeg mensen online.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ach dat wordt wel verlengt al is t straks misschien om 1 uur snachts ipv over 3 minuten
ht is weer online dus check t ff lijkt me zoquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Neuh. Ze zijn beide verkocht... Ik kreeg een melding dat de servers te druk bezig waren, dus waarschijnlijk waren er wel nog genoeg mensen online.
Wat denk je dat ik gedaan heb voordat ik die post plaatste?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ht is weer online dus check t ff lijkt me zo
Dat zeg ik dus ook al 4x.. (nouja, of 3.. of 2.. minimaal 1 in ieder geval).quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:41 schreef Xummon het volgende:
[..]
Groep 1 start blijkbaar op 7 september en de andere op 14 september. Na afloop wacht groep 1, een weekje en dan is alles weer koek en ei. TOCH. ZO ERG IS DIT HELE PROBLEEM TOCH NIET.
Ja ach ik ben niet altijd scherpquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik gedaan heb voordat ik die post plaatste?
Anders kon ik toch niet weten dat ze verkocht waren...
ja en ik snap nog steeds niet waarom jullie nou eerder willen beginnen terwijl afgesproken was om te wachten. Nou zeg je net : Dan wachten we over 6 weken anders missen we een training. Mis je die over 6 weken dan niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook al 4x.. (nouja, of 3.. of 2.. minimaal 1 in ieder geval).
Het is lullig voor Flappekz dat hij nog van alles aan het regelen was. Dat hoeft echter niet voor niets te zijn geweest (zie hetgeen Xummon hierboven aangeeft). En een stand kunnen we ook nu wel bijhouden, desnoods wil ik dat wel doen..
Wat moet er nog geregeld worden dan? Iedereen is nu ingedeeld en dan is t toch geregeld of waren jullie nog meer van plan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:12 schreef foetre het volgende:
Trouwens als flappie het niet wil regelen wil ik het ook wel doen .
Poultje aanmaken uitnodigen etcquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat moet er nog geregeld worden dan? Iedereen is nu ingedeeld en dan is t toch geregeld of waren jullie nog meer van plan?
daar zijn de groepshoofden toch voorquote:
ja daarom. Wat nog meer dan? dF had t over standen bij houden. Ik ben benieuwd welke hij bedoeld dan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:27 schreef Xummon het volgende:
[..]
daar zijn de groepshoofden toch voor
ow das wel leuk ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:08 schreef Lyzio het volgende:
Zo, grote schoonmaak gehouden. Altijd lekker ¤4,000,000 op je bankrekening.
ik snap t eindelijk je hebt flap groepshoofd gemaakt in de poule met Foetrequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:27 schreef Xummon het volgende:
[..]
daar zijn de groepshoofden toch voor
iddquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Daarnaast vind ik het niet netjes zoals er met Flap is omgegaan... dat het sommigen niet snel genoeg gaat omdat iemand in zijn normale leven even geen tijd heeft om eea te regelen en daarom te overrulen vind ik triest.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik snap t eindelijk je hebt flap groepshoofd gemaakt in de poule met Foetre
sterk plan dan zijn we nu minimaal met 2 manquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb besloten om ook niet meer mee te doen met de jeugd nieuwe stijl... als het zoveel gedoe oplevert zoals de afgelopen dagen blijkbaar is het me allemaal niet waard om dit gezever elke paar weken te hebben. Daarnaast vind ik het niet netjes zoals er met Flap is omgegaan... dat het sommigen niet snel genoeg gaat omdat iemand in zijn normale leven even geen tijd heeft om eea te regelen en daarom te overrulen vind ik triest.
hier sluit ik mij volledig bij aan.. (lees: ik trek mij ook terug uit de jeugdcompetitie nieuwe stijl)quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb besloten om ook niet meer mee te doen met de jeugd nieuwe stijl... als het zoveel gedoe oplevert zoals de afgelopen dagen blijkbaar is het me allemaal niet waard om dit gezever elke paar weken te hebben. Daarnaast vind ik het niet netjes zoals er met Flap is omgegaan... dat het sommigen niet snel genoeg gaat omdat iemand in zijn normale leven even geen tijd heeft om eea te regelen en daarom te overrulen vind ik triest.
das dan nu dus 3.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hier sluit ik mij volledig bij aan.. (lees: ik trek mij ook terug uit de jeugdcompetitie nieuwe stijl)
Ik zou eerst eens gaan inventariseren wie mee gaat doen voordat er een heel schema in elkaar wordt geflansd. Er wordt nu telkens vanuit gegaan dat mensen wel meedoen, maar dat is een vrij grove aanname. Er is pas één poule klaar en we hebben nog een week om de rest te regelen, hoeveel poules dat ook mogen worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:41 schreef Xummon het volgende:
Mocht ik een deelnemer vergeten zijn meld dit dan heel even!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |