Posten is niet verplicht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik weet niks beter te posten rond kwart voor 3 's nachts. Mijn excuses.
Ik zal het voortaan bij een tvp houden.quote:
Ik zet er nog zo speciaal bij dat ik naar het commentaar van Olaf Mol wil luisteren, BBC staat tijdens de F1 in de smartswitch van mijn AB. Daar gaat het dus niet omquote:Op maandag 31 augustus 2009 02:44 schreef Szura het volgende:
BBC en Sporza
Oplossing, slotje.
Dat er serieus nog mensen zijn die die zenders nog niet gevonden hebben
En als je dan echt zo je best wilt doen laat je de tvp achterwege en zet je hem in je bookmarks.quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan bij een tvp houden.
Negeer mij maar, ga maar verder ontopic.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja dit had ik gisteren ook bij k2 zoekt k3, de hele tijd die klote reclames
quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja dit had ik gisteren ook bij k2 zoekt k3, de hele tijd die klote reclames
quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:22 schreef IkWilbert het volgende:
Zap gewoon even naar de BBC of naar Sporza... BCC is trouwens ook wel klote met die tekst voor doven er steeds bij
Dat kan je uitzettenquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:22 schreef IkWilbert het volgende:
Zap gewoon even naar de BBC of naar Sporza... BCC is trouwens ook wel klote met die tekst voor doven er steeds bij
Hoe dan? Heb al zitten zoeken. Iets met teletekst?quote:
Het verschil met voetbal is dat Nederlandse commercie overvloed aan reclame kunnen maken langs de velden, iets wat niet gaat lukken tijdens een Formule 1 GP. Daarom dus dat er geen reclame-blok hoeft te komen tijdens het voetbal, omdat de eigenaren van die borden, ik noem een Nationale Nederlanden en een Randstad bijvoorbeeld, gewoon per minuut betalen dat zij in beeld zijn. En zo zitten er waarschijnlijk een aantal mensjes op kantoor televisie te kijken en factureren de seconden dat de adverteerder op televisie is = afrekenen bij RTL.quote:En dan mogen ze reclame in sport doen omdat het niet een omroep is met een basis in Nederland. SBS6 mocht dat dus niet doen. Maar doen die hoeren van RTL reclame in voetbalwedstrijden? Nee, mooi niet. Het is inderdaad Olav Mol, maar ook daar is het geduld van de kijker echt wel eindig in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |